Ezine.bg»Статии»Мода»Модни Тенденции»Цикълът е главният виновник за стръвния шопинг

Цикълът е главният виновник за стръвния шопинг

AdminAdmin
Администратор
1k1
Пазаруване в мола
Стилна кутия за бижута от полипропилен - 25 см
Качество без компромис:
Стилна кутия за бижута от полипропилен - 25 см
59.00 лв.

Дамското неразположение е виновникът за импулсивното желание на представителките на нежния пол да се впуснат в шопинг-надпревара, сочи проучване на британски психолози.

Времето, в което жените са обзети от лудо харчене на финикийски знаци за дрешки и финтифлюшки, започва десет дни преди цикъла.

Психолозите смятат, че шопингът може да е начин те да се справят с негативните емоции, свързани с хормоналните промени.

Безразборното ръсене на пари, изглежда, е свързано със силните емоции, които тресат дамите.

Те се чувстват стресирани или депресирани и е по-вероятно да пазаруват, за да се ободрят, и използват шопинга, за да регулират емоциите си.

Другото обяснение е, че жените купуват предмети, които ги карат да се чувстват по-привлекателни 14 дни преди месечния им цикъл, когато са най-плодовити.

Шопинг мания

Направените по това време покупки са главно за разкрасяване, включително бижута, грим и високи обувки.

Шопинг-манията може да се определи като натрапчиво желание за пазаруване, свойствено за модерната жена, култивирана в епохата на масовия потребител.

Неусетно или не огромните молове и заобикалящите ни на всяка крачка магазини ни действат на подсъзнателно ниво. Те са навсякъде и щеш не щеш, ставаш техен клиент съответно рядко или често.

Когато пазаруването се превърне в ежедневие, говорим вече за зависимост, било то и психическа. Но е добре да помислим дали една нова дрешка решава трайно някой проблем или ни спасява от определени комплекси. Надали.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest