ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Тренировки»Как да тренираме вкъщи?

Как да тренираме вкъщи?

Тренировки
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
Качество без компромис:
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
29.00 лв.
Виж ››

Физическата активност е жизнено важна за доброто ни здраве и поддържането на добра форма. Без значение къде се провеждат, тренировките трябва да станат неделима част от ежедневието ни.

Ако нямаме време да ходим на фитнес или нямаме желание, може да тренираме и вкъщи. Има много упражнения, които ще подобрят фигурата ни и са лесни за изпълнение вкъщи.

Ето няколко съвета как да направим нашите тренировки вкъщи ефективни:

Като за начало е добре да си изберете кът за трениране у дома. Намерете празно пространство вкъщи (не е необходимо да е много голямо, но все пак да може да се движите), което може да използвате за тренировки.

Тренировки

Не е нужно да инвестирате солидни суми пари за фитнес оборудване и уреди. Желателно е само да си вземете някои неща, които ще са ви от ползва за ефективна тренировка. Важно е да имате постелка за йога, гири, лост и ластици за упражнения.

Най-важното нещо, което трябва да притежавате, е мотивация!

Не е задължително да тренирате всеки ден. Хубаво е даже да има поне два дни почивка на седмица, в които тялото и най-вече мускулите да си почиват. Четири-пет дни на седмица са напълно достатъчни за поддържане на форма и добър тонус.

Изберете си дните и времето, през които искате да тренирате. Желателно е всеки ден да правите упражненията по едно и също време. По този начин изграждате режим, с който тялото ви свиква и не се стресира, когато започнете активностите. Например един час преди или след работа/университет е напълно достатъчен за ползотворно трениране вкъщи.

Има най-различни упражнения, които може да практикувате в домашни условия. Може дори да експериментирате. Но най-предпочитаните са лицеви упори, коремни преси, упражнения с дъмбели и упражненията с ластици.

Тренировки

Разделете упражненията за различните части от тялото в различни дни. Например понеделник - упражнения за ръце, вторник - за коремни мускули, сряда - почивка, четвъртък - крака и седалище, петък - почивка, събота - гърди и гръб и неделя отново почивка.

Вие решавате какви упражнения ще изберете и как ще ги съчетаете. Най-важното е да сте мотивирани и да не се отказвате.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest