Упражнения за стягане на клепачи и повдигане на вежди

Упражнения за стягане на клепачи

Всички искаме да останем младолики, дори и когато вече не сме толкова млади. Използваме какви ли не подмладяващи маски, само за да запазим лицето си красиво. Някои от нас дори прибягват до козметична хирургия.

Не се безпокойте – има по-лесно решение на проблемът! Тези упражнения за стегнати клепачи и повдигнати вежди са сигурен начин да запазите или възвърнете младия облик на вашето лице, без да прибягвате до крайни хирургически мерки.

Повдигания на вежди

За първото упражнение за лице трябва да сте с плътно затворени очи. Повдигнете двете си вежди едновременно колкото може по-нагоре. Задръжте така за няколко секунди и отпуснете. Повторете повдигането 10-15 пъти. За най–оптимален резултат, правете упражнението три пъти на ден. Ако сте постоянни, ще се радвате на повдигнати вежди.

Намръщвания

Останете с отворени очи и свалете веждите си колкото можете по-близко до очите си, докато не придобиете намръщено изражение. От намръщената позиция, отворете широко очите си и повдигнете веждите си много високо, сякаш сте силно изненадани. Повторете преминаването от намръщено лице в изненадано лице поне 6 пъти. Когато правите израженията се постарайте да усещате напрежението в мускулите си.

Погледи

Упражнения за лице

За това упражнение ще трябва да държите главата си и лицето си напълно неподвижни. Позиционирайте главата си в право положение, гледайки направо. Движейки само очите си, насочете погледа си нагоре към тавана за няколко секунди. След това по същия начин насочете погледа си надолу към пода. Повторете го 6 пъти и след това направете същото упражнение за очи, само че гледайки на ляво и на дясно.

Движения с очи

Това упражнение е много подобно на предишното, обаче за него трябва очите ви да бъдат затворени. Отново, дръжте главата си изправена и неподвижна. Затворете очите си и докато са затворени, насочете погледа си право нагоре. Ще усетите леко напрежение около очите. Задръжте така за около 5 секунди и насочете погледът си надолу по същия начин. Повторете цялото упражнение за стягане на клепачи и вежди 6 пъти.

Опъване на клепачи

Опъване на клепачи

Поставете показалците си под веждите си успоредно с тях. Притиснете здраво, но не твърде силно. Затворете клепачите си бавно. Трябва да усетите опъване по продължение на клепачите си. От тази позиция, стиснете клепачите си затворени още по-силно, за да усетите още повече опъването им. Задръжте за 5 секунди, отпуснете и повторете 5 пъти цялото упражнение. Повтаряйте това упражнения против отпуснати клепачи.

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати