ezine.bg»Статии»Красота»Лице и Тяло»Маски и методи за стягане на бюста

Маски и методи за стягане на бюста

Стягане на бюста

Гърдите са една от най-сексапилните части в женското тяло. Красиво изглеждащите гърди привличат мъжките погледи от незнайни времена и пораждат завист в останалите жени. С напредването на годините обаче и под действието на различни фактори гърдите започват да губят своята форма. Вижте с какви натурални маски и методи можете да поддържате перфектен бюст.

Правете компреси и маски. Пригответе отвара от 60 гр мащерка и 30 гр розмарин. Оставете я да изстине, прецедете я и направете компрес на гърдите. Оставете компреса за 10-15 минути, а след като го отстраните изплакнете гърдите си с хладка вода.

Смесете 100 гр сметана, 2 с.л. зехтин и едно яйце. Нанесете сместа върху гърдите и оставете действа 20 минути. Измийте с хладка вода. Гърдите не обичат гореща вода. Къпете се само с хладка вода – това ще даде допълнителен тонус на мускулите им.

Важна роля за поддържането на хубави гърди има масажът. Най-ефективният и достъпен масаж е хидромасажът. Преди да излезете от банята обърнете внимание на вашия бюст. Със силна струя хладка вода направете по 10 движения на всяка гърда, като започвате от основата нагоре и от вътре навън.

Правете контрастни компреси: вземете две кърпи и пригответе две чаши с вода – топла и студена. Намокрете съответно кърпите с топлата и студената вода. Последователно налагайте кърпата със студена и кърпата с топла вода, като завършите със студената.

Масажно масло за гърди: смесете масло от авокадо, жожоба и зехтин в равни пропорции, например по 50 гр всяко. Добавете и масло от шипка. Маслото от авокадо омекотява кожата, зехтинът има противосъстаряващ ефект, жожобата регенерира кожните клетки, а маслото от шипка предотвратява отпускането на гърдите.

Практикувайте фитнес за гърди. Това е идеален начин да изваете бюста си. Изпълнявайте го редовно, за да постигнете ефект по-бързо. Вижте примерно упражнение за красиви гърди.

Седнете по турски и сгънете ръцете в лактите на височината на гърдите. Допрете длани с пръстите нагоре. Притискайте дланите една в друга с всичка сила. Повторете упражнението 10-15 пъти, а показател, че го правите правилно е напрежението в горния гръден мускул.

Хранете се балансирано, това ще се отрази на гърдите ви. Менюто ви трябва да включва както протеини, така и мазнини и въглехидрати. Най-важните витамини за женските гърди са А, С и Е.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 3
4 2
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати