Как да запазим еластичността на кожата

Крака

Красотата на кожата е немислима без запазване на нейната еластичност. Затова често издайник на истинската възраст на жената е шията, защото повечето дами отделят внимание на кожата на лицето си, но не и на зоната на шията и деколтето.

Лесно ще върнете еластичността на кожата на шията с помощта на зехтин. Загрейте малко зехтин на водна баня и внимателно го втрийте в кожата на шията с леки движения.

Обвийте шията с памучен плат, а след това – с дебела хавлиена кърпа. След половин час махнете компреса и вземете душ. Тази процедура връща еластичността на кожата и повишава устойчивостта й към студ и вятър, което е много важно през есента и зимата.

Грижи за кожата

За да съхраните еластичността на кожата на шията, правете следното упражнение – сложете длани върху раменете си и натискайте леко, а шията вдигайте нагоре, все едно искате да станете по-високи. Задръжте в това положение до десет. Повторете осем пъти.

Еластичността на кожата на гърдите също е много важна за красивия външен вид на дамата. Веднъж седмично правете пилинг на зоната на гърдите, а всеки ден ги подлагайте на контрастен душ – сменяйте топлата вода със студена. Това подобрява храненето на кожата.

Пилинг за кожата на гърдите се прави от кокосови стърготини – 1 супена лъжица, които се смесват с 1 супена лъжица кисело мляко, 1 чаена лъжичка морска сол и 1 чаена лъжичка овесени ядки. Разбърква се и се нанася върху току що измита с топла вода кожа. Масажира се и след това се измива с топла вода.

Тренировки

Еластичността на кожата на дупето също е много важна, тъй като заради липса на достатъчно движение се отпуска. Кожата на тази зона се поддържа с упражнения. Най-елементарното от тях е направо чудодейно.

Легнете по корем, вдигнете ръцете и горната част на тялото, както и изправените си крака възможно най-високо, все едно сте дървена люлка. Повторете десет пъти.

Красотата на кожата на краката също трябва да се поддържа. За да запазите еластичността на кожата в тази област, всеки ден глезете краката, а и ходилата си с хидратиращи средства и го съчетавайте с лек масаж. Движенията са отгоре надолу. Физическите упражнения също ще спомогнат за запазване на еластичността на кожата на краката.

За кожата на цялото тяло е полезна следната маска, която трябва да се прави два пъти седмично: 1 супена лъжица мед се смесва с 1 супена лъжица смлени овесени ядки и 1 супена лъжица прясно мляко. Нанася се върху тялото за половин час и се измива с топла, а след това и със студена вода. Намазва се с подхранващ крем.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
Диди
Диди
28.02.2014 17:44
за ръцете нищо не пише - защо?
0
0