Целулитът - бичът за съвременната жена

Целулит

"Портокаловата кожа", популярна повече като целулит, е в състояние да докара лошо настроение, а дори и депресия, на много жени.

Ако страдате от "ефекта на портокалова кора", не се отчайвайте. Знайте, че не сте сами - тази напаст тормози приблизително 90% от женското население на планетата. Най-често се среща в Европа и Америка.

Освен това целулитът не подбира коя жена да порази. Имат дори и моделите, богаташките, не са защитени и знаменитостите. Парис Хилтън, Сиена Милър и Джери Хол са само част от звездите, чиято заядлива аудитория им е открила този козметичен недостатък.

Многомилиардната козметична индустрия се възползва от този женски недостатък, като създава непрекъснато лосион, крем или таблетки за борба срещу целулита.

Премахвне на целулит

Но няма ли някой по-прост и евтин начин да се отървете от целулита?

Отказът на любимата храна и постоянен глад е малко вероятно да реши проблема. Но правилното хранене, консумацията на много вода и редовни физически упражнения в края на краищата ще ви осигурят осезаеми резултати.

Антицелулитната диета изисква да забравите за чипс, торти, хотдог. Не бива обаче да стигате до крайности и да се подложите на твърде строга диета - тя ще доведе до прекалено интензивна загуба на тегло, а това от своя страна - на загуба на мускулна тъкан.

Кои са препоръчителните продукти, с които да се храните?

Можете да консумирате богати на фибри храни - боб, л/undefined еща, плодове, зеленчуци, черен хляб, макаронени изделия и кафяв ориз, пилешко и пуешко, риба - печена или на скара.

В дневния хранителен прием можете да включите и ниско калорично кисело мляко, но в умерени количества. Както и тиква и слънчогледови семки и ядки - източници на здравословни мазнини. Е, не прекалявайте с тях, разбира се!

Кои са забранените продукти? Захар, бял хляб, бял ориз и тестени изделия, мазни меса, торти и сладкиши.

Спорт против целулит: ако се отдадете на спорт и вашето тяло ще ви се благодаря, освобождавайки се от всички ненужни резерви от мазнини. Ходете пеша, колоезденето също се ви е от полза.

Виж повече

Рейтинг

5 3
4 3
3 3
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (4)

Изпрати
meri
meri
07.05.2013 05:48
Нери, на колко години си?
0
0
Nerry
Nerry
06.05.2013 23:52
Аз мога да ви кажа, че ям всякаква храна, не прекалявам със сладкото, не пия газирано, и спортувам. А под спорт имам предвид: упражнения във вкъщи сутрин и вечер с 1 най много 2 дена почивка, бягане и колоездене през свободното време, и в следствие на този труд поддържам тялото, което искам да имам. :)
0
1
Merry`
Merry`
09.04.2013 19:18
Александрина, кое му е бозавото на статията? Ако не знаеш какво може да направи спорта с тялото ти - по-добре не коментирай под такива статии. Ако не знаеш какво може да направи полезната храна с тялото ти - също недей да коментираш. Нима няма да намалиш мазнините и кг със смяната на храни като тортички, пастички, шоколади, чипсове, газирано с храни като бадеми, орехи, плодове, зеленчуци, пилешко месо, вода?
Една полезна информация, доставена в лек и опростен вариант, за да се разбере от повече хора. Но като цяло имам чувството, че като кажеш на някой да спортува и веднага подминава темата...
0
0
Александрина
Александрина
09.04.2013 14:23
Тези статии са бичът на жените.. и най-вече на тези жени, които ги четат и им вярват. Относно диети и процедури, които могат да се изпълняват- това единствено може да бъде предписано от лекар- специалист в областта.. Разни десеторазрядни козметици, масажисти и шарлатани изобщо не ги слушайте!!! Всеки организъм е строго индивидуален с индивидуални нужди. Интернет изказванията и статиите са една огромна боза и много трябва да се внимава с подобен тип информация, която не се знае от къде изтича и не е подплатена с доказателства.
0
0