Как правилно да се храним за красиво лице

кожа

Можете да си купите висококачествена и скъпа козметика, но без правилното хранене лицето ви няма да изглежда толкова добре, колкото би могло.

Ние ви предлагаме няколко съвета за хранене, с които да поддържате свежа и сияйна кожата на лицето си.

1. Пийте повече вода. Вода прочиства организма от шлаката, осигурява нормалното функциониране на всички системи, подобрява обмяната на веществата. В резултат на това вие получавате здравословен тен и добре навлажнена кожа. Имаме предвид чиста, чешмяна вода, газираната не върши същата работа.

2. Добавяйте към храната си мазнини. Забравете за диетите без мазнина. Липса на последната води до суха и раздразнена кожа. Обърнете внимание на здравословни мазнини - зехтин, тлъстата риба, бадеми и др.

Цитруси

3. Намалете консумацията на кофеин. Кофеинът е диуретик. С други думи, при употребата на кофеинови напитки тялото не успява да задържи влагата и бързо се освобождава от нея. Кофеинът има не само в кафето, но в черния и в зеления чай. Една или две чаши на ден кофеинови напитки са позволени, но повече само ще навредят на кожата.

4. Увеличете използването на бета-каротин. Този витамин се намира в оранжеви плодове и зеленчуци, предпазва кожата от вредните слънчеви лъчи.

5. Увеличаване използването на селен. Минералът повишава еластичността на кожата, той също предпазва от вредните слънчеви лъчи. Селен има в зърнените култури, яйцата, чесъна.

6. Витамин Е подобрява структурата на кожата, намалява бръчките. На ден са ви нужни не повече от 400 мг витамин Е.

Красиво лице

7. Избягвайте алкохола. Той може да доведе до обезводняване и в резултат - суха кожа, подпухналост и подуване. Алкохолът разширява съдовете и предизвиква приток на кръв към кожата на лицето, което е недопустимо, ако сте склонни към такива заболявания като розацея.

8. Наблягайте на плодовете. Те съдържат много антиоксиданти, които помагат на борбата срещу свободните радикали - вещества, произведени в тялото в резултат на излагане на неблагоприятни условия на околната среда и стрес. Именно заради свободните радикали кожата ви изглежда изтощена и уморен.

9. Не си позволявайте повече калории от допустимото. Сиреч не яжте като разпрани. В дългосрочен план, излишните калории предизвикат покачване на теглото, а това от своя страна води до разтягане на кожата.

10. Витамин С е широко използван в различни средства за грижа за лицето. Въпреки това витамин С има благотворен ефект и отвътре, когато го приемаме под формата на храна. Той защитава кожата от слънчевата светлина и свободните радикали. Най-много витамин С има в цитрусовите плодове, ягоди, спанак и домати.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати