Вегетариански режим и косата - проблеми и решения!

1 от 4 Снимки

Растителни протеини


За да останат ноктите и косата ви здрави, трябва да се храните здравословно и след отказа от месото и млечните продукти. Това включва комбинация на различни видове растителни протеини.

Животинските протеини се усвояват лесно от тялото. Те отиват на мястото си на момента - в косата, мускулите, костите и ноктите. Когато обаче менюто ви включва само растения, е нужно да разнообразявате източниците на протеини, за да позволите на тялото си да усвои възможно най-голямо количество. Най-добрите източници на растителен протеин са боб, леща, грах, соя, фъстъчен масло, кашу и тиквени семки. За оптимални резултати в менюто добавете още киноа, кокос и прахообразните протеинови шейкове с растителен произход.

Отказът от животински продукти, наричан вегетарианство, е поредната мода, превърнала се в начин на живот за мнозина любители на животните. Заедно с това обаче възниква въпросът дали това е добро или не за здравето.

Фризьорите са разнопосочни в своето мнение. Има такива, които свидетелстват, че жени с гъста коса я губят само няколко месеца, след като започнат да се хранят само с вегетарианска храна. Някои от тях дори не осъзнават, че проблемите идват от промяната в начина им на живот.

Отказът от храните с животински произход означава и отказ от красивата коса – това твърдение, макар и широко разпространено, е преувеличено. Вегетарианството не значи да се примирите с лоша коса. Това обаче означава да сте двойно по-бдителни за всички хранителни вещества, които осигурявате на тялото си.

Това, което прави косата здрава и красива, са важните нутриени. Липсата на тези жизнено важни елементи може да увреди не само косата, но и цялостното здраве.

Какво трябва да включите в менюто си, за да е здрава косата ви, вижте в нашата галерия.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати