Правилната грижа за хубави и дълги мигли

Мигли

Естествено гъстите мигли за някои хора са даденост. Но при други те са по-скоро следствие от редовни и старателни грижи. Ресниците могат да направят погледа по-изразителен и дълбок, но се нуждаят от няколко ефектни трика. Какво да направите, за да имате гъсти и изразителни мигли?

1. Зехтин преди лягане

Внимателно втрийте 1-2 капки зехтин на горните клепачи. Докато спите, маслото ще попие в миглите.

2. Разресвайте редовно

Колкото и странно да звучи, миглите също имат нужда от разресване. В козметичните магазини има богат набор от четки за разресване на мигли. Не прилагайте натиск и внимателно минавайте с четката ресниците си след сваляне на грима.

3. Не използвайте машинка за извиване

Мигли

Може желанието ви да приличате на кукла да приключи с накъсани и сцепени на две мигли. Машинките за извиване всъщност деформират косъмчетата, правят ги по-слаби и буквално ги пречупват.

4. Витамин Е

Витамин Е е в основата на хубавите ресници. Можете да си го набавяте чрез капсули за пиене или да се спрете на течен вариант. В случай че изберете капки – внимавайте с количеството. Достатъчни са 1-2 капки върху миглите, които да попият в тях с помощта на лек масаж.

5. Забравете мазното

Прекаленото количество мазнини в храната не е препоръчително дори и да не желаете да имате кукленски мигли. Добрият баланс в диетата би помогнал на малките косъмчета да растат гъсти и силни.

6. Избирайте качеството

Мигли

Най-разумно е да вложите по-висока сума в проверена и качествена спирала, отколкото да имате няколко различни, но със съмнително качество. Добрата спирала не дразни очите при нанасяне, четката не се деформира след първото нанасяне и има подходяща консистенция. Ако усетите дразнене в очите и сълзене, налага ви се постоянно да почиствате прекалено голямо количество спирала от четката, съдържанието сякаш е изсъхнало след няколко отваряния на опаковката – изберете друга спирала.

7. Антиоксиданти

Те са много важни за нормалния растеж на миглите и косата. Помагат за заздравяването на косъма и предотвратяват накъсването и заплитането. Антиоксиданти в достатъчно сериозни количества има в цитрусовите плодове, авокадото и зеленолистните зеленчуци.

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари