Да се сбогуваме с подутия корем

Подут Корем

Почти всяка дама знае неудобствата и неприятното усещане от подутия корем. Нерядко освен че е издут, той е съпроводен с чувство на болка и досаден дискомфорт. Вгледайте се добре в менюто си и се замислете дали се храните правилно. Ако спазвате здравословен режим на хапване, но болките не отминават и коремът ви не спихва, най-добре е да се консултирате с лекар.

Ако ли обаче знаете, че похапването на безразборни храни е ваша слабост, въпреки че това се отразява върху линията ви и носи дискомфорта на подутия корем, време е да престанете и да помислите за по-разумно хранене.

Започнете от водата. Пийте непрекъснато в немалки количества. Колкото повече вода пиете, толкова по-голям е шансът стомашно чревният ви тракт да се прочисти по-бързо. Необходимо е да ограничите млечните продукти, ако ги консумирате в по-големи количества. Забравете за хляба, пастата, ориза и всички „бели въглехидрати”.

Хранене

Врагове на спокойния, лек корем са сушените плодове, мазните преработени хранителни продукти, полуфабрикати, както и плодови сокове и газирани напитки. Пренасочете се изцяло към природосъобразна храна и натурални продукти. Най-добре е да консумирате нискомаслено мляко, пълнозърнести храни, риба, зеленчуци и много вода.

Ако страдате и от запек, това може да окаже негативно влияние върху целия организъм и различни части на тялото. Блокажът в червата причинява тежест и натиск не само в стомаха, но и в долната част на гърба.

Болките в кръста се влошават, ако редовно страдате от запек. Освен правилно хранене в случая е нужен и редовен спорт. Опитайте се да ходите повече, не използвайте асансьор, а изкачвайте стълбите с изправен гръб и стегнат стомах.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 4
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати