Лечение на синдрома на неспокойните крака

Лечение на синдрома на неспокойните крака
Пулсов Оксиметър за пръст PulsOX 50 - D
Практичен аксесоар за вашия дом:
Пулсов Оксиметър за пръст PulsOX 50 - D
60.00 лв.
Виж ››

Синдрома на неспокойните крака е неврологично заболяване, което причинява неприятно усещане в краката. Предизвиква се неконтролируемо желание за движение на човек по време на почивка и особено през нощта. Каквито и да са физиологичните фактори, които са довели до появата на синдрома можете да се грижите за себе си и да преодолеете този проблем. Вижте как можете да лекувате това неприятно заболяване.

Преди лягане се старайте да се разхождате. Ходенето променя химичното равновесие в мозъка, освобождавайки ендорфини, а това помага за спокоен и пълноценен сън.

Ако усетите, че неприятните усещания в краката наближават раздвижвайте краката си напред и назад. Преди да заспите сменяйте позите, докато намерите онази, която ви е най-удобна и при която движенията на краката намаляват. Старайте се да не се храните много преди лягане.

Затопляйте и охлаждайте краката си преди лягане. Просто трябва да откриете кое би ви подействало най-добре, тъй като при някои може да настъпи облекчение на симптомите от топлината, при други от хладина.

Пийте мултивитамини, защото някои изследвания твърдят, че липсата на фолиева киселина и желязо спомагат за увеличение на проблема.

Пийте по един аспирин преди лягане, при някои хора той намалява проявата на синдрома.

Старайте се да си почивате повече и да преодолявате стреса. Използвайте различни техники за релаксация. Масажирайте краката си преди лягане.

Не употребявайте алкохолът като успокоително средство, защото всъщност не е.

Опитайте се да откажете цигарите, ако пушите, както и да ограничите приема на кофеин. Избягвайте приспивателните средства и не стойте на студено преди да си легнете.

Вижте кои билки са полезни за лечението на синдрома на неспокойните крака. Това всъщност са билки, които насърчават спокойния сън.

Пасифлора – Пийте по една чаена чаша пасифлора два часа преди лягане. Тя помага за отпускането на мускулите и в същото време предизвиква сън.

Валериана – помага за спокоен сън. Вземайте до 100 гр. един час преди лягане и на празен стомах.

Кава – подобрява нервната система и отпуска мускулите. От 60 до 120 мг на ден е препоръчителната доза.

Рейтинг

5 0
4 2
3 1
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (4)

Изпрати
ВЕЛИЧКА ВРЕТЕНАРСКА
ВЕЛИЧКА ВРЕТЕНАРСКА
14.11.2014 21:24
Аз съм с този проблем от поне 25години.И е все по зле.Само студено ми помага и спане по корем и краката притиснати на облегалката на дивана,тъй като на легло просто не мога да спя заради този проблем.Краката ми отскачат сами и тръпненето понякога е и от таза надолу ,по колената,прасеца,глезена и между пръстите на краката.Появява се и при спокойствие и при преумора.Побъркваме понякога,но нищо не ми помага.И австрийски лекари не могат да ми помогнат
0
0
Теодора
Теодора
11.10.2015 22:11
Все едно аз съм написала всичко това
0
1
Дидо
Дидо
02.05.2015 21:31
Мажи ги с магнезиев гел и всичко ще приключи
0
0
Васи
Васи
18.05.2013 23:08
От години "страдам" от подобно усещане - предимно в по-топлите месеци на годината. Чак сега разбирам, че това е заболяване и се нарича синдром на неспокойните крака. При мен помага най-вече измиването на краката със студена вода.Иначе наистина има нощи, в които не мога да си намеря място на краката.
2
0
Дидка
Дидка
16.05.2013 21:17
Изпитала съм го. Появи се наистина от продължителен стрес и умора.В много случаи е липса на магнезий. Купих си Магнерич(магнезий, но лекарството се казва така), изпих 2 опаковки и проблема отшумя.
0
2
вики
вики
16.05.2013 20:11
Бабината ви трънкина.Случвало ми се е,рядко,но ми е познато усещането.Пия,пуша и имам стрес от години. Е как в един момент веднъж в годината това ще ми се отрази на съня и топло или студено ще оправи нещата..не разбрах.. Пфффф..с всяка ваша статия губите поне един читател..както мен..
2
2