Значение на мястото на мастни натрупвания по тялото

Напълняване

Затлъстяването вече се е превърнало в сериозен проблем. Но всяка фигура е различна и качва килограми на различно място по тялото. Специалисти в областта смятат, че напълняването на различни места по тялото издава това, с което прекаляваме, когато се храним.

Неведнъж сме чували оплаквания „Каквото и да хапна – там се залепя”. Да разберем с какво прекаляваме и дали пък качването на килограми на определени места не говори за някакъв здравословен проблем.

Вредни храни

1. Да започнем от бедрата – много дами се оплакват, че имат тънко кръстче, нежни приятни форми и по-едри и пищни бедра и ханш. Причината да качваме килограми основно на бедрата е в количеството бързоусвоими въглехидрати, които похапваме – при по-голямо количество от тях, панкреасът произвежда по-голямо количество инсулин, а тялото складира тези излишни вещества на бедрата. Бързоусвоимите въглехидрати са всъщност в голяма част от сладките изкушения, затова специалисти съветват да ги ограничавате и най-добре да ги замените с плодове, пълнозърнести храни.

2. Ако при вас всичко, което хапвате се „лепва” по ръцете и вътрешната част на бедрата, то това може да се разчете по следния начин – естрогенът ви е повече. Причина за това могат да бъдат различни медикаменти, които се приемат за регулиране на хормоните, включително и противозачатъчни.

Дебели бедра

3. Така „любимите” на всички дами „любовни дръжки” също издават някакъв евентуален здравословен проблем – може да бъде обяснен с нарушения при щитовидната жлеза, както и прекомерното количество соли, което приемате. Направете си преглед при лекар, за да проверите своята щитовидна жлеза.

4. Ако качвате излишните килца основно на корема, това може да има няколко обяснения. Според някои специалисти, причината за добре изразеното коремче е основно стрес, според други – прекалявате с количеството мазни храни и често преяждате. Търпение е решение на този проблем, както и упражнения – най-ефикасни са коремните преси.

Рейтинг

4
Общо 21 гласували
5 8
4 6
3 5
2 2
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (12)

мадам свръх-свръх-теглото
мадам свръх-свръх-теглото
23.08.2013 21:48
Дори да приемем, че в статията има някакви факти, не виждам например нищо за задните части. И долната част на краката. При мен лично ситуацията е много зле, но нямам нито завишен естроген /а точно обратното/, нито проблеми с щитовидната жлеза.
2
0
Рос
Рос
12.08.2013 00:23
Генът е важен, вярно е, но не всичко се свежда само до гена. Ние може да сме слаби и да не сме здрави с нисък мускулен тонус. Необходимо ни е движение не прекалено, но не и никакво, пълноценен хранителен режим, но не и глад, който да отговораря на нашите мерки.Не на последно място е и самосъзнанието, реалната самооценка на нашия външен вид.
А сега на пазара, абсолютно съм съгласна, че вече и зеленчуците не са качеството, което се очаква.
2
1
БиБи
БиБи
10.08.2013 10:13
Имам си малки "дръжчици" тук и там, но си ги харесвам... Преди бях изключително слаба, сега съм средно - едра хубост, но се харесвам такава каквато съм. Обичам да готвя и да си похапвам, обича го и цялото ми семейство. Преди осем години отслабнах до пълна грозота по здравословни причини, едва не поех "по пътя". Благодарение на един лекар оживях, но неговия съвет беше "Храни се, това е спасението ти! За болестта ще се погрижа аз". От тогава си хапвам от всичко по колкото ми се иска, като гледам да не преяждам, защото както казват хората "всичко е до натура".Е, аз мога да добавя, че доста добре някой го докарват и откъм "притура". Гладът и броенето на калории - определено не считам за здраве, а за постоянен стрес и тормоз.
6
1
Ани
Ани
07.08.2013 10:22
Хаха, коментарите избиват рибата. Да, има такова нещо като предразположеност към пълнеене, но тя не оказва толкова голямо значение, колкото вероятно се опитвате да се убедите. Влияние оказва най-вече броя на приетите калории с храната спрямо калорийната нужда на организма. Метаболизмът може да повиши калорийния разход, но при по-пълните хора той, така или иначе, е по-голям. Иначе, за всички, които си мислят, че просто са предразположени, много полезно би било да си направят разчет на приеманите калории в рамките на 3 или 4 дни. Но не само на храната, а и скритите - допълнителна лъжичка захар тук и там, повече олио в салатата и напитките - особено бирата в летните месеци. И аз бях в недоумение откъде накъде пълнея, при положение, че спортувам редовно, но точно по този начин си дадох реална сметка.
3
0
jocular
jocular
25.03.2014 17:01
Ха-ха..ама и ти приказвах за ха-ха..Че и бирата през лятото...И по 10 бири да изпиваш на ден няма да ти се отрази на фигурата,но то все специалисти..Да ви кажа:Никъкъв хляб(пшенично брашно-пълнозърнесто,бяло,царевично)Без бял ориз,боб ,леща,картофи.Олио рафинирано никакво.Без захар,също.Друго всичко според това колко му трябва на организма(колко гори)
3
1
анонимен
анонимен
29.07.2013 22:23
ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ! ЖЕНИТЕ СИ ПОХАПВАТ ДОСТА , А ПОСЛЕ ЩО СА ДЕБЕЛИ !
3
3
КАЛИ
КАЛИ
26.07.2013 07:22
БЛЯ-БЛЯ ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ВСИЧКО СИ Е ДО ГЕНА-АКО ТИ Е ЗАЛОЖЕНО ДА СИ ДЕБЕЛ ЩЕ СИ,АКО ПЪК ТИ Е ЗАЛОЖЕНО В ГЕНА ДА СИ СЛАБ,ЩЕ СИ СЛАБ.ОГЛЕДАЙТЕ СЕ В ХОРАТА ОКОЛО ВАС И ЩЕ СЕ УБЕДИТЕ,ЧЕ Е ТАКА.
2
4