ezine.bg»Статии»Здраве»Как да се предпазим»Прояви на синдрома на хроничната умора

Прояви на синдрома на хроничната умора

Синдром на хронична умора

От синдрома на хронична умора страдат тези, които са прекалено енергични, отговорни и успели в работата си. Това се дължи на факта, че такъв тип хора работят без да се щадят, в резултат на което намалява тяхната устойчивост към инфекции и стрес.

Те влияят върху нивото на хормона серотонин, известен като хормон на щастието. От синдром на хронична умора страдат предимно жени на възраст между 25 и 45 години.

Синдромът на хроничната умора усложнява живота и може да продължи месеци и дори години с различна степен на проявяване на симптомите. Възможни са и рецидиви.

Умора

Не е ясно какво предизвиква точно синдрома на хроничната умора. Понякога той възниква след вирусни заболявания, а понякога за това няма явна причина.

Хрнична умора

Хората, които страдат от синдрома на хроничната умора, имат повишени нива на мелатонин в кръвта. Мелатонинът е хормон, който влияе върху биоритмите на организма.

Хората със синдром на хроничната умора постоянно са в депресия, а някои имат и по-сериозни психически нарушения. Освен чувството за силна отпадналост синдромът на хроничната умора може да предизвиква главоболие, гадене, безсъние, мускулна слабост, болки в мускулите.

Жълт кантарион

Някои хора, които страдат от синдрома на хроничната умора, постоянно се оплакват, че им е студено, паметта и вниманието им са проблем, лимфните им възли са подути.

В по-сериозни случаи може да възникне световъртеж, затруднения в говора, болки в гърлото, припадъци, задух, повишена чувствителност към звуци, светлина, допир и миризми.

За да се предпазите от синдрома на хроничната умора, хранете се редовно и със здравословни продукти. Редовно правете физически упражнения или просто се разхождайте на въздух. Дори да ви звучи, като банални съвети, наистина помагат.

Когато симптомите на синдрома на хроничната умора започнат да се проявяват, трябва да се увеличи постепенно физическото натоварване на организма.

Разходките и плуването са много добър вариант. За да избегнете неприятното състояние, известно като синдром на хроничната умора, научете се да отказвате, за да не ви се натрупват прекалено много задължения, които трябва да изпълните.

Пийте повече вода и не прекалявайте със сладките вкусотии, които водят до резки промени на кръвната захар, поради което може да се чувствате отпаднали. Пийте редовно чай от жълт кантарион, подсладен с мед – това е добро средство срещу синдрома на хроничната умора.

Рейтинг

5 1
4 2
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати