Два часа фитнес на ден за работещите на стол

Два часа фитнес на ден за работещите на стол

Хората, чиято работа е постоянно в седнало положение, трябва да се занимават с фитнес поне един час на ден, убедени са тайландски кардиолози.

Според тях това е най-добрият начин за предотвратяване на сърдечно-съдови заболявания, от които само за една година в Тайланд са починали 69 хиляди души.

Заседналият начин на живот и липсата на физически упражнения е основната причина за преждевременна смърт, обявява мрачната статистика Асоциацията на кардиолозите.

Повечето хора прекарват по-голямата част времето си в офиса, и след това пътуват с автомобил.

По този начин не се създават условия за грижа за сърдечния мускул.

Единственият начин за дълъг живот е да се прибегне до наличните физически упражнения като бягане, плуване, фитнес.

Лекарите се фокусират върху факта, че от сърдечно-съдови заболявания всяка година страдат само "млади" хора.

Тенденция е и все по-бързото остаряване на сърцето на подрастващите.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

Изпрати
Деа
Деа
06.03.2014 00:50
Много вярно. А и работата на бюро е досадна. От три години работя основно седнала от 9 до 17 ч. Чувствам се зле. Преди поне свършвах в два следобед и имах време за разходка и дори за фитнес, движех се повече след работа, но сега и времето е малко. Но си взимам бележка, повече движение.
0
0