Упражненията, с които болката в рамото ще е само лош спомен

1 от 5 Снимки

1. Упражнение за ръце


Застанете в изправено положение и хванете ръцете си зад гърба. Вдишайте и се повдигнете на пръсти, като същевременно повдигнете ръцете назад и нагоре, а брадичката също нагоре. Задръжте за няколко секунди, отпуснете и издишайте. Повторете бавно 10-15 пъти.

Болките в рамото са сред най-честите оплаквания на съвременните хора, а причината за тях е работата на бюро, при която тялото остава продължително време в небалансирана позиция.

Сред първоизточниците на болките в шийно-раменната област могат да са още стоенето на течение, спането на неудобен матрак, носенето на тежки чанти през рамо.

Според кинезитерапевтите най-добрият начин за справяне с дискомфорта е раздвижването. В галерията горе може да проследите няколко упражнения, които специалистите предлагат за справяне с болките в рамото.

Виж повече

Рейтинг

4.3
Общо 4 гласували
5 2
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Свързани рецепти