Яжте ядки, за да спечелите войната срещу високия холестерол

Яжте ядки, за да спечелите войната срещу високия холестерол

Всеки, който се замисля за начина си на живот и за това дали да се поддържа във форма, е наясно че един от най-жизненоважните органи е сърцето. Спре ли то да бие, спира и животът. И макар това да звучи драматично, драмата може наистина да се превърне в реалност. Ето защо ще Ви разкрием някои тайни, с които ще можете да достигнете завидна възраст и да съхраните този орган здрав и млад.

1. Ядките предпазват сърцето и се борят ефективно срещу високия холестерол

Едни от най-достъпните като цена ядки са орехите. А да не говорим, че можете да си ги наберете и просто докато се наслаждавате на романтична разходка с любимия Ви човек. Една шепа орехи на ден са от жизненоважна нужда за сърцето Ви. Те намаляват сравнително бързо високия холестерол и подпомагат функцията на мозъка;

Яжте ядки, за да спечелите войната срещу високия холестерол

2. Снабдявайте организма си с ечемик и ленено семе

Лененото семе и ечемикът се борят ефективно срещу намаляването на нивата на лошия холестерол. Можете да ги намерите в почти всички пълнозърнести продукти, но винаги следете дали те наистина са такива. Много често се случва човек да си купи хляб, на който пише, че е пълнозърнест, но всъщност е направен от брашно тип 500;

3. Наблягайте на мазните риби

Мнозина считат, че мазните риби са прекалено калорични, че от тях се пълнее и съответно са вредни за сърцето. Истината обаче е че именно тези риби ще Ви помогнат да намалите холестерола си. Трябва просто да бъдат приготвени правилно. Според специалистите от американската асоциация по кардиология е добре да си хапвате редовно мазни риби, но те да не са пържени или панирани. Най-добре е да си ги приготвяте на скара, на пара или просто да бъдат изпечени на фурна;

Яжте ядки, за да спечелите войната срещу високия холестерол

4. Хапвайте редовно за закуска овесени ядки

Овесените ядки стабилизират нивото на кръвната захар, поради което са подходящи и за хората, страдащи от захарна болест. Независимо дали си ги приготвяте с кисело или с прясно мляко обаче е добре да наблягате на нискомаслените млечни продукти.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати