Как да подобрим стойката си?

Добра стойка

Добрата стойка означава не просто красота и грация, а и здраве и живот без болка. Гръбначният стълб е една от най-важните части от тялото ни. Когато той ни боли и страда, може да ни боли и всичко друго, в зависимост коя част от него е засегната. Това означава който и да е от двата крака, двете ръце, врат, глава, кръст, дори ребра. Причината - нервните окончания по дължината на гръбначния стълб. Именно затова правилната стойка е от съществена важност.

Не на заседнали начин на живот!

Спорт

Днес водим все по-заседнал начин на живот. Масово всички работят в офиси, пред компютър и седнали на стол по над 8 часа дневно. Рядко отделяме време да вървим пеша, сутрин предпочитаме да отидем на работа с градски транспорт или с кола, защото е рано, а вечер се прибираме по същия начин, защото е късно. Но движението е от съществена важност за добрата стойка. Най-полезно е вървенето - това е едно от най-естествените движения за човешкото тяло. Тичането в правилна поза също помага, но когато имаме болки в кръста, трябва да подходим с изключително внимание. Причината - движенията могат да засилят напрежението в региона.

Йога

Йога
Снимка: depositphotos

Можем да го повторим още веднъж: йога. Дори и да го потретим, никога няма да можем да натъртим достатъчно на доброто влияние, което има тя върху гръбначния стълб. Йогата помага за разтягането му, освобождава притиснатите нерви. Едновременно с това е не натоварваща физическа активност, която подобрява тонуса и успокоява нервната система.

Удобен стол

Удобен стол

Трябва да се погрижим за стойката си и тогава, когато седим. Важно е да изберем удобен стол, а мониторът да бъде на нивото на очите ни. Краката ни трябва да са здраво стъпили на земята. Не бива да се подпираме на лактите си или да се навеждаме напред. Раменете трябва да са изправени, плешките - изпънати, а краката в никакъв случай не бива да бъдат кръстосани. Най-лесният начин да постигнете правилна поза: ушите и раменете трябва да са на едно ниво. Това гарантира предотвратяване на проблеми с гърба и изкривявания, които причиняват болка.

Дори и когато водим по-застоял начин на живот и работата ни е основно да бюро - важно е да ставаме на всеки един час и да правим 5-минутни разходки.

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари