Най-добрите начини да повишите либидото си

Ниското либидо води до проблеми във връзката

Знаете ли, че 1/3 от жените на възраст между 18 и 59 години страдат от ниско либидо? Причините за подобни проблеми са много. И вариращи – от обикновена настинка и умора, през менопауза, стрес, други психологически промени, до хормонални проблеми.

Попадаме и на парадокс – ниското либидо може да е причинено от депресия, стрес или тревожност, но и самото то води до допълнително ментално напрежение. Особено когато сте във връзка, постоянните откази могат да объркат, или дори да обидят партньора ви.

Търсите начин да с справите с ниското си либидо? Ето как да повишите либидото си!

Овладейте стреса

Той има много по-голяма роля в спалнята ви, отколкото си мислите. Когато сме подложени на силно напрежение, изпитваме най-различни психологически, мисловни и поведенчески промени. Много от хората се оплакват от главоболие, замаяност, умора, стомашни проблеми и проблеми със съня. А хроничният стрес може дори да доведе до тревожност или депресия. В такива периоди човешкото тяло произвежда хормон, който се нарича кортизол. Учените установяват, че високите нива на кортизол имат пряка връзка с либидото ни. Високите нива автоматично правят секса последен наш приоритет. Можете да повишите либидото си, ако намерите начин да се справяте с напрежението – опитайте спорт, медитация или билкови чайове; повече почивка или разходка сред природата.

Наспивайте се

Сама по себе си, умората намалява драстично желанието за секс. Важно е да установите график, който да следвате – това означава да си лягате в приблизително еднакво време, както и да ставате всяка сутрин в един и същи час. Осигурете си поне 8 часа сън на денонощие. Гарантираме ви, че пълноценният сън с времето ще се натрупа и ще направи чудеса с либидото ви.

Направете промени в диетата си

За високо либидо заменете въглехидратите с плодове

Вярвате или не, начинът на хранене оказва влияние върху сексуалното желание. Правилото е, че високата консумация на въглехидрати е свързана с по-ниско сексуално желание. Многото въглехидрати водят и до повече умора, което, както вече казахме, е свързано с намаленото сексуално желание. Опитайте да консумирате повече храни, които имат славата на афродизиаци – шоколад, аспержи, диня, нар, морски дарове. Има и билки и добавки, които също могат да помогнат на либидото ви – червена детелина или мака на прах, например.

Опитайте нещо ново

Понякога сексуалното желание просто намалява, особено ако сме с партньора си от дълги години. В никакъв случай не бива да оставяте нещата така, защото сексът е важен елемент от всяка пълноценна връзка. Ако не искате бракът ви да се разпадне, опитайте да вкарате нови елементи в леглото – можете да облечете секси бельо, например, или да опитате нови начини, пози и места, в които да правите любов.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати