Закуските, които мъжът ви трябва да хапва редовно

Мъжка закуска

Много се спори за това дали трябва да се закусва сутрин, или не трябва. Повечето проучвания обаче са в полза на твърдението, че закуската трябва да е силна, питателна и да подготвя организма за предстоящия ден. Това важи особено за представителите на силния пол, които извършат усилена физическа дейност през деня. Какво да ядат мъжете за закуска?

Не разбирайте погрешно – мъжете не трябва да се натъпкват с огромно количество храна рано сутрин, а трябва да поемат достатъчно енергийна по съдържание закуска, която да им даде сила за справяне с натоварването. В такива случаи най-подходяща комбинация за хапване сутрин е протеини и витамини.

Така мъжът ви ще се зареди с достатъчно енергия, която няма да се изразходи толкова бързо, ако го нахраните с предимно въглехидратна закуска. Подходящ вариант е прословутата английска закуска, която се състои от бекон, боб, яйца, наденички. Всяка от изброените съставки съдържа протеини в изобилие. Разбира се, не е нужно чинията да е препълнена до горе – достатъчно е да включите малко количество от всеки компонент. И така ще имате идеалната мъжка закуска!

Протеинова комбинация за силната ви половинка може да осигурите и чрез домашно приготвен млечен шейк от кисело или прясно мляко, банан и извара. В допълнение може да подсладите закуската на мъжа си с лъжичка мед или сок от ананас.

Витамините за мъжа ви могат да бъдат осигурени от един плод, който е хубаво той да приеме като междинна закуска – около 10 ч. например. Така организмът му вече ще е обработил и смлял сутрешната порция храна и ще има нужда от нови енергийни попълнения.

Смути за междинна закуска

Пригответе му за работа кутия с ябълка, киви, манго, цитрусов плод, шепа череши или малини – в зависимост от сезона и от неговите предпочитания. Тази междинна закуска няма да го натовари излишно, а ще го ободри и освежи.

Ако мъжът ви извършва предимно умствена дейност, закуските сутрин и между храненията може да не са толкова обилни. Добре е обаче да съдържат бавни въглехидрати, които се разграждат за по-дълъг период от време и са нужни на мозъка да работи по-ефективно.

Подходяща сутрешна порция е купичка с овесени ядки – овкусена с прясно или кисело мляко, прясно приготвена елда, макарони (но без да са подсладени с бяла захар), сандвич от пълнозърнест хляб със свинско филе или шунка и допълнение – резен домат.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати