Няколко храни, от които не се пълнее

Отслабване

Безспорно, най-разпространено е твърдението, че най-голямата мечта на една жена е да намери перфектният мъж. Това не е така. Мечтата на всяка жена е да яде и да не пълнее. А това е възможно.

Съвсем наскоро диетолози определиха храните, от които не се напълнява. И това не е поредната реклама на някои капсулован или във вид на чай продукт. При усвояването на тези храни организма губи повече калории, отколкото получава.

Прост пример за това може да бъде даден с една краставица. За да я храносмели, организма ни изразходва 23-30 и повече калории, докато тя внася в него само около 20 калории.

Зеленчуци

Така е и със студената вода. При нея интересното е, че не само консумацията й, а и къпането със студена вода и дори бързият студен душ допринасят за отслабващия процес.

Храните в списъка на диетолозите не само ще спомогнат за вталяването ви. Те също така могат да повишат тонуса и здравето на организма, тъй като са богати на минерали и витамини.

Храни за отслабване

Плодове и зеленчуци.

Пилешко

Трябва да се отбележи, че е дълбоко неправилно схващането, че всички плодове и зеленчуци са с ниски нива на калории. От зеленчуците такива са:

- Спанак, киселец, пащърнак, ряпа, чушки, репички, зелен боб, цвекло, броколи, брюкселско зеле, моркови, карфиол, целина, домати, краставици, патладжани, чесън, праз, марули, гъби, бамя, кромид, магданоз.

От плодовете пък най-ниско калорични са:

- Мандарините, киви, пъпеш, диня, ябълка, къпина, праскови, слива, ягоди, кайсии, френско грозде, смокини, нар, папая, лимони.

Преминали през термична обработка, те са най-ниско калорични направени на супи (най-вече зеленчуците) и прясно изцедени.

Приготвени като салати пък, зеленчуците е добре да бъдат овкусявани със зехтин и ябълков оцет, докато в плодовите салати е препоръчително да се избягва добавянето на захар или други продукти, съдържащи я, ако разбира се желаете пълната липса на калории.

От месните продукти, диетолозите препоръчват честата консумация на печена и варена риба. Най-подходящи са сьомга, скумрия и риба тон.

От месото пък ниско калорични са пилешкото, пуешкото и телешкото, като разбира се не трябва да се злоупотребява с употребените количества.

Включвайки тези продукти в ежедневното си меню, много скоро ще почувствате осезаемата промяна, не само в килограмите, но и в настроението и чувството за лекота.

Виж повече

Рейтинг

5 3
4 5
3 2
2 0
1 1
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати