Закуска след 10 часа обърква организма

Късна закуска

Сутрешното хранене е задължително, тъй като е необходимо на мозъка за по-добра концентрация на вниманието и за запомняне на информация.

Хората, които са свикнали да закусват, много по-малко са подложени на стрес и имат по-добър имунитет в сравнение с хората, които пропускат закуската.

Закуската повишава работоспособността с 30 процента. Колкото по-рано закусите, толкова по-бързо организмът ви ще се събуди. Не отлагайте закуската за след десет часа, това само излишно обърква организма ви.

Закуска

Когато закусите, се стимулират процесите на обмяна на веществата и целият организъм се разсънва. Ако отлагате закуската за след десет часа, тялото ви, вместо да разгражда активно мазнини, отлага този процес за по-късно.

Затова когато пропуснете закуската преди десет часа и решите да хапнете след това, организмът е объркан и не реагира правилно. В резултат на това се качват излишни килограми.

Но за тези, които не са свикнали, да закусват рано, това изглежда като непосилна задача. Затова веднага щом станете, направете физически упражнения или бягайте за здраве, освежете се с душ и организмът ви сам ще поиска закуска.

Сладки неща

Диетолозите препоръчват да се закусва с така наречените бавни въглехидрати, които се усвояват бавно и снабдяват организма с достатъчно енергия, така че да не огладнеете до обяд.

Бавни въглехидрати са зеленчуци, плодове, зърнени храни, макаронините изделия от пълнозърнесто брашно, млечните продукти.

Не се препоръчва да преяждате на закуска, защото тежката храна предизвиква сънливост. Закуската трябва да е хранителна, но лека.

Мюсли с плодове, кисело мляко, яйца, банани и смокини, ябълките, пълнозърнестият хляб, пуешкото месо се препопъчват за закуска.

Сутрин не се препоръчва сладко, така че парчето торта или ароматният сладкиш е добре да останат за следобедна закуска. От това какво работите зависи каква трябва да е закуската ви.

Ако работата ви е на бюро, е добре да започнете деня с кисело мляко, препечена филийка, сварено яйце или пък с плодова салата.

Ако сте натоварени физически, сандвичът със сварено пилешко филе, парченца домат и лист салата айсберг ще ви дойде добре. Можете да си направите омлет със сирене, който ще ви зареди с енергия.

Виж повече

Рейтинг

5 4
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати