Здравословната закуска влияе на овулацията

Здрвословна закуска

Наличието на поликистозни яйчници се наблюдава при все по-голям процент жени. Синдромът на поликистозните яйчници до момента засяга близо шест до десет на сто от жените в репродуктивна възраст, които изпитват затруднения при зачеване.

Синдромът има способността да създава резистентност към инсулин, като от своя страна увеличава нивото на мъжките полови хормони - андрогени. Това може да предизвика от менструални нарушения до загуба на коса по скалпа, повишено окосмяване по останалата част от тялото, акне и диабет.

Закуска

Наскоро стана ясно, че повечето храна сутрин може да им помогне да забременеят по-лесно. По-големият калориен прием през първата част на деня помага за регулиране на инсулина, тестостерона и други хормони. Именно те могат да подобрят шансовете за зачеване.

Друга нова научна констатация относно сутрешното хранене гласи, че при любителките на закуската нивата на мъжкия полов хормон тестостерон намаляват наполовина. За сравнение при жените, които наблягат на яденето вечер, равнището му остава същото.

Най-голямо значение обаче закуската има за овулацията. Хубавата закуска влияе положително на овулацията на жените, което увеличава плодовитостта на нежния пол.

Закусване

За да извлечете тази полза обаче, не само трябва да увеличите и затвърдите навика си да закусвате. Добре е на закуска да се консумират пресни и здравословни храни, защото ако заложите на нещо мазно или висококалорично, желаният ефект ще се изгуби.

Пълноценната закуска е необходима и ако искате да сте активни и енергични през първата половина от деня, а и предпоставка за това през останалата част от него. Ето няколко варианта на здравословна закуска:

Пресни горски плодове, кисело мляко, зърна;

Овесени ядки, ягоди и бадеми;

Омлет от тофу;

Протеинов коктейл;

Яйца със зеленчуци;

Грейпфрут, пълнозърнест хляб или сухари с бадемово масло;

Салата от пресни плодове;

Извара с плодове.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 2
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати