Начини да повишите коефициента си на интелигентност

Има как да увеличите своята интелигентност

Според направено проучване, всеки човек би могъл да увеличи своето IQ сам и то по няколко доста приятни начина. Основавайки се на връзката между различни външни фактори и влиянието им върху мозъка, учените посочват как можем да повишим нивото на умствения си капацитет с до 14 точки.

Ето кои са 6-те начина, по които може да увеличите коефициента си на интелигентност:

1. Правилно хранене – то включва консумация на различни продукти в точното време. Богатите на протеини яйца, месо и риба са чудесен начин за започване на деня. Веществата, които съдържат насърчават концентрацията, логическото мислене и умението за бързо пресмятане. По-тежките продукти, като макаронени или пълнозърнести изделия е добре да оставите за по-късно.

2. Черен шоколад – нещо от сладко, от което не само че не трябва да се отказвате, а да консумирате редовно. Може да си позволявате до 150 грама на ден. Черният шоколад се смята за диетичен. Той е богат на антиоксиданти, които насърчават притока на кръв в мозъка и съдействат за добрата памет, мислене и анализиране.

Яжте черен шоколад, за да сте интелигентни

3. Хранете се повече пъти, но на по-малки порции – спазвайте и правилото за бавното хранене, според което всяка хапка се дъвче 30 пъти. И да не ги броите, важното е да се не бързате, за да помогнете да организма си да усвои храната по-лесно. Храненето по този начин съдейства отделянето на кислород за енергия и бодрост.

4. Витамин B – той подпомага функционирането на мозъка и оказва цялостно положително въздействие върху ума. Хранителните продукти, които го съдържат са бобови култури, цитруси, пълнозърнест хляб и зеленолистни зеленчуци.

5. Упражнения – но не за тяло, а за мозък. Може да решавате логически задачи, кръстословици, да броите до определено число, прескачайки някои и т.н. Това мозъчно стимулиране ще ви се отрази благоприятно, тъй като се стимулира цялостното функциониране на ума.

Тренировките повишават интелигентността

6. Тренировки – вече и за тяло. Леки или тежки тренировки, според това, което ви харесва да правите, повишава числеността на нервните клетки. Аеробика, фитнес, йога, плуване или друг спорт – изберете това, което ви кара да се чувства добре. Важно е да го правите с желание, за да се отървете от стреса, който ви поднася ежедневието.

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати