Ezine.bg»Статии»Любопитно»Психология»Любимото ни вино показва какви сме

Любимото ни вино показва какви сме

Пиене на Вино

Хората, които предпочитат да консумират бяло вино, са с по-скромни доходи, за разлика от любителите на червените вина, но пък са значително по-щедри, твърдят учени от Великобритания. Специалистите са направили проучване, за да разберат любителите на кои вина имат по-голям доход за една година.

Експертите са проучили 2000 човека, които обичат виното и са открили, че любителите на червените вина имат среден доход от 27 702 паунда. За разлика от тях, онези хора, които пият бяло вино, имат доход малко над 25 хиляди паунда.

Осен това експертите от Великобритания твърдят, че онези, които пият по-често червено вино, имат по-голяма възможност за университетска степен.

Оказва се, че те държат повече от любителите на бялото вино на своята добра физическа форма и често карат колело. Не на последно място през свободното си време харесват да се занимават с градинарство.

Може би най-странното откритие на учените е, че онези, които консумират червено вино, по-често гледат телевизионния сериал Доктор Кой. За любителите на белите вина е по-характерно да ходят на театър през свободните си часове.

Наздравица с Вино

За консумиращите розе, великобританските експерти са посочили, че предпочитат да прекарват свободното си време в пазаруване и посещаване на клубове.

Говорителят на френската компания за вино Вина със стил Джерард Басет смята, че след подобно откритие, единственият извод, който човек може да си направи, е, че учените разкриват всички тайни и дори само изборът на вино може да ни издаде какви сме.

И ако вие сте любители на хубавото българско вино, вероятно ще се обезпокоите от новината, че през тази година количеството на виното е повече от два пъти по-малко, отколкото беше през миналата.

Причините за това са много, като на първо място са неблагоприятните метеорологични условия. И ако у нас хората се съобразяват преди всичко с това колко струва виното, а после с това колко е добро, то в Япония нещата не стоят така.

Японските потребители предпочитат известни марки със златни медали, независимо каква е цената на бутилката. Въпреки това в Япония се консумират много по-големи количества саке, бира и шочу, отколкото каквото и да било вино.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest