Няколко начина да подобрите психическото си здраве

Добро психическо здраве

В наши дни всеки е стресиран до някаква степен. Някои хора обаче се борят за психичното си здраве в даден момент от живота си малко повече от други. Има някои неща, правени от всеки в ежедневието, които затрудняват тази задача изключително много.

Разбира се, срещу всяко вредно влияние има неща, които можем да направим, за да опазим разсъдъка си в забързаното си ежедневие. С поредица от малки стъпки и промяна на някои навици можете да бъдете много по-здрави психически.

Най-хубавата новина е, че това са промени, които лесно могат да бъдат включени в живота ви, без да изменят коренно ежедневието, въпреки че ще променят осезаемо живота ви към по-добро.

Вижте в горната ни галерия няколко начина, с които можете да подобрите психическото си здраве.

Добро настроение за психическото здраве

Оставете време за себе си

Между приятелите, семейството и работата и задържането на всички щастливи може да означава, че се пренебрегвате и никога нямате време за себе си. Намерете такова, за да бъдете сами и да правите неща за себе си, тъй като това спомага за държането надалеч на безпокойството и депресията.

С високо вдигната глава

Ново проучване установи, че хората, които се движат активно с високо вдигнати глави и изпънати рамене, е много по-вероятно да изпитват добро настроение. В другата плоскост, ако се разхождате приведени със свити рамене, ще сте по-сколнни да се съсредоточите върху нагативните, вместо върху позитивните тенденции в живота си.

Спрете да правите снимки на всичко

Може да мислите, че благодарение на снимките е много по-вероятно да запомните всичко, но психолозите казват, че снимките пречат, вместо да помагат. Съветът им е да започнете да се фокусирате върху нещата около вас със собствените си очи, вместо през стъклото на обектива.

Тичане за отлична психика

Тренирайте

Упражняването три пъти седмично намалява риска от депресия с 19%, според проучване на Юниврсити колидж Лондон. Изследователите установили, че активните хора са по-малко склонни да бъдат депресирани, а депресираните хора са по-малко склонни да бъдат активни.

Престанете да отлагате

Колкото по-дълго отлагате задачата, защото се страхувате, толкова повече вредите на нервната си система. Това може да бъде потенциално изтощаващо за цялата психика. Намалете стреса, като слушате музика или се упражнявате, а след това се впуснете директно към изпълнението на задачата.

Наспете се добре

Тялото ви не може да функционира правилно, ако не получите достатъчно сън. Ако страдате от безсъние, опитайте се да тренирате. Потърсете помощ от специалист, ако това не помогне.

Виж повече

Рейтинг

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари