Три ритуала, които веднага успокояват тревожността

1 от 3 Снимки

1. Дишайте дълбоко


Дишането е най-лесният и ефективен метод, чрез който да успокоите тялото и ума си. Затворете очи, вдишвайте и издишайте на дълбоки глътки за около минута, като се концентрирате върху процеса. Това ще ви помогне да възвърнете емоционалното си равновесие.

Тревожността е сред емоциите, за които повечето хора вярват, че не могат да контролират. Но има няколко ефективни техники, които бързо ще ви успокоят. Може да видите кои са те в галерията ни.

Тези техники ще ви помогнат да успокоите бурните емоции, но няма да решат проблема, който ги провокира. След като отново възвърнете здравия си разум, трябва да помислите кой е проблемът, заради който се тревожите толкова силно.

Техните за успокояване ще ви помогнат само да разсъждавате трезво, докато анализирате различните варианти за решаване на проблема. Не ги използвайте като бягството от действителността.

Може и да ви е приятно за момент да забравите за грижите си, но те не изчезват само защото сте спрели да мислите за тях. Преди обаче да си съставите план, вижте как може да укротите силната тревожност, заради която мислите най-лошото.

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати