Основни правила за намаляване на теглото

Не е трудно да намалите теглото си

Дали има някакви основни правила за намаляване на теглото? Естествено, че да! Дори ви ги поднасяме на тепсия. Вижте в следващите редове важни съвети за намаляване на теглото.

Мотивация

Трябва да сте силно мотивирани, че искате да сте в добра форма. Повтаряйте си наум по няколко пъти на ден неща от сорта: Не искам да изглеждам като търкаляща се табуретка! , Не е вярно, че партньорът ми ще продължи да ме обича, ако стана 200 кг. (дори и да е вярно, надали консумацията на любовта ви ще е комфортна...), Не е здравословно да съм дебел/а, доказано е! , Ще насоча всичките си усилия, за да мога да отслабна - това не е никак непосилна задача! и т.н. и т.н.

Здравословно хранене

За да намалите теглото си, се хранете здравословно

Вашата цел трябва да е да свалите трайно (подчертано с дебела линия) излишните килограми, без да се превръщате във вейка. Не забравяйте, че мъжете предпочитат жени с пищни форми, а чрез някоя строга диета можете да се лишите именно от тях. Не мислете за драстично отслабване! Придържайте се към постепенно намаляване на теглото.

Научете се да се храните здравословно (с редуциране на пържени и панирани храни, както и всичко, което се подразбира под названието джънк фууд), без да преяждате и на малки порции. Освен че така сравнително бързо ще свалите всичко излишно от тялото си, ще започнете да усещате и истинската наслада от храната.

Активен начин на живот

Карането на колело ще ви помогне за намаляване на теглото

Хм, движението е досадно за мнозина. Но не си мислете, че под движение обезателно се подразбира изтощителни тренировки в някой фитнес салон или пък безброй обиколки, прекарани в тичане на някой стадион. Не, препоръчително е, но не и задължително.

Насочете се към практикуването на спорт, който харесвате, като тук ще изброим само малка част от възможностите - плуване, волейбол, баскетбол, конна езда, тенис на корт или на маса, джудо, капоейра и т.н. Все ще намерите очарование в някой от тези спортове, а дори и да не успете, няма страшно. Започнете да си правите чести разходки сред природата, да карате колело или кънки. Можете да сте активни дори и от вкъщи. Важно е движението!

Виж повече

Рейтинг

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати