Хранене за изчистване на мазнини при мъже

Хранене за изчистване на мазнини при мъже

В горещия сезон много от мъжете се втурват към диети за отслабване в желанието си да постигнат релефни форми, които да покажат на плажа. Ако се стремите към бързо, но и качествено отслабване, най-важното е да постигнете калориен дефицит. Тоест, да сте в така наречения отрицателен калориен баланс.

Накратко - трябва да приемате по-малко калории, отколкото горите. За целта: сметнете количеството енергия, която приемате ежедневно, а след това да преценете тренировъчната програма, като крайната ви цел е да изразходвате повече от това количество.

Запомнете, че изгарянето на огромно количество мазнини за изключително кратък период от време не е добър вариант за тялото ви. Нивата на хормона, който регулира теглото в тялото - лептин, се понижават, което означава, че метаболизмът се забавя, а гладът се засилва. Възможно е да чувствате силна нужда от нездравословна храна. Бързата загуба на мазнини води и до покачване на нивата на стресовия хормон кортизол. Високото му ниво допринася също за по-малкото произвеждане на тестостерон. Възможно е да изгубите концентрация и да сте изнервени. Ако пък по едно и също време увеличите кардио тренировките и намалите приема на калории, гореописаните ефекти ще се засилят още повече.

Хранене за изчистване на мазнини

Диетата, която спазвате, е от ключово значение. След дълъг ден на работа малко хора са склонни да отделят един час за приготвянето на здравословна храна. Любим сериал и бързо поръчана пица е комбинация, на която много не успяват да устоят. Тя обаче може да доведе до изключително лоши резултати. Хубаво е да приготвяте храната си за поне ден напред, като наблегнете на протеините. Отървете се от всички запаси на високо калорийна и нездравословна храна. Ако около вас няма дразнители, шансът да нарушите диетата си е значително по-малък.

Тичането е един от първите начини за отслабване, към който прибягват желаещите да свалят килограми. Ако искате да изгорите мазнини обаче, кардио тренировката не е най- ефективният вариант. Важно да наблегнете на силовите тренировки. Ако комбинирате силови и кардио тренировки, може да ускорите процеса на отслабване с до 100%.

Ако тъкмо сте намерили мотивация и сте все още начинаещ, хубаво е да започнете с три-четири кардио и три-четири силови тренировки седмично. Не трябва да забравяте да пиете много вода, приемането на 400- 500 мл вода преди ядене може значително да намали количеството на храната, която ще бъде приета, което от своя страна веднага води до калориен дефицит.

Виж повече

Рейтинг

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари