Заради тези храни пълнеете в областта на корема

Заради тези храни пълнеете в областта на корема

Някога случвало ли ви се е да се оплаквате, че пълнеете в областта на корема? Знайте, че не сте сами! За много хора мазнините около талията са най-трудни за изгаряне.

Ето защо е важно да обърнете специално внимание на храните, които влияят както на храносмилането ви, така и на покачването на телесното тегло.

В тази статия ще видите заради кои храни пълнеете в областта на корема!

Млечни продукти

Подутият корем може да е признак за непоносимост към лактоза. Около 75% от населението на света има проблеми с разграждането на лактозата, захарта, която се намира в млякото. Ако имате непоносимост към лактоза, млечните продукти могат да доведат до сериозни проблеми с храносмилането. Симптомите включват подуване на корема, газове, спазми и диария. Заради това може да изглежда и че напълнявате в корема.

Растително масло

Заради тези храни пълнеете в областта на корема

Растителните масла може да не са толкова здравословни, колкото си мислите. За тяхното извличане се използват разтворители като хексан, компонент на бензина. Те са подложени на силна обработка, а високото им съдържание на омега-6 мастни киселини насърчава възпалението. Заменете растителните масла с необработен зехтин или кокосово масло.

Бял ориз

Рафинираните въглехидрати като белия ориз са истинския враг на тънката талия. Тези рафинирани въглехидрати са възпалителни средства и могат да доведат до подуване на корема. Освен това почти не съдържат фибри, така че няма да се почувствате сити толкова бързо, колкото ако консумирате храни с фибри.

Алкохол

Заради тези храни пълнеете в областта на корема

Приемът на алкохол стопира метаболизма и може да повлияе на размера на талията ви по различни начини. Колкото повече алкохол консумирате, толкова повече нивата на CRP (С-реактивния протеин) се увеличават. CRP е маркер за възпаление, който се измерва чрез изследване на кръвта.

Броколи

Броколите са кръстоцветени зеленчуци. Макар че имат високо съдържание на хранителни вещества, те съдържат и въглехидрати с къса верига, които допринасят за нарушена функция на тънките черва. Според проучванията има силна връзка между въглехидратите с къса верига и стомашно-чревните оплаквания като подуване на корема и болки в стомаха. Ако страдате от този проблем, можете да опитате алтернативни варианти като спанак, краставици и тиквички.

Газирани напитки

Заради тези храни пълнеете в областта на корема

Газираните напитки съдържат големи количества фруктоза, която е свързана със затлъстяването, диабета и възпалението. Хората, които ги консумират са по-склонни към напълняваме в областта на корема.

Бекон

Преработените меса имат много рискове за здравето като диабет и рак на дебелото черво. Те също влияят зле и на стомаха. Високо съдържание на наситени мазнини в бекона е опасно за вашето здраве и не е изненада за никого, че мазната храна води до подуване на корема и покачване на килограми. Избягвайте консумацията на преработени меса с високо съдържание на мазнини и ги заменете с източници на чист протеин като птици и риба.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати