Прости начини да останете здрави и красиви

Яжте здравословно, за да сте здрави и красиви

В днешния модерен свят голям акцент се поставя върху външния вид, но здравето на тялото е еднакво важно за психическото и емоционалното ни състояние.

Да, всеки е различен, но има много неща, които можете да направите, за да се почувствате и да изглеждате най-добре.

Те включват подобряване на начина ви на живот, отказване от лоши навици, поддържане на физическа активност и премахване на вредните храни.

Ето няколко прости съвета за здраве и красота.

1. Не преяждайте

Спрете да ядете, когато почувствате сити. От време на време всеки преяжда. С толкова голямо разнообразие от храни би било изненадващо да не е така? Преяждането обаче е основна причина за натрупване на тегло и бърз начин да се разболеете. Дръжте храненията си под контрол. Внимавайте по колко ядете.

2. Следете размера на порцията

Малките порции гарантират здраве и красота

Правилният размер на порциите зависи от много неща, като пол, възраст, тегло и вашето здраве. Когато сложите храната в чинията, не забравяйте да следвате някои основни указания, като например половин чиния, пълна със зеленчуци, една четвърт със здравословни въглехидрати като картофи, паста, ориз или киноа, а другата четвърт нека е с постно месо като би било риба или пиле.

3. Сложете пакетираните храни в чиния

Друг трик е да избягвате да ядете закуски директно от опаковката. Разделянето им на отделни порции ще ви помогне да избегнете консумацията на цялото количество.

4. Намалете напитките от търговската верига

Алкохолът и газирани напитки обикновено са пълни със захар и много калории, те могат да допринесат за увеличаване на теглото.

5. Станете от дивана

Станете от дивана, за да сте здрави и красиви

Всеки преминава през фази, в които просто не иска да стане от дивана. Когато времето е лошо или сте имали дълъг ден на работа, последното нещо, което искате да направите, когато се приберете, е упражнения. За съжаление, това е особено лош навик, който в крайна сметка може да доведе до наддаване на тегло, депресия и заболявания. Доказано е, че неактивният начин на живот е основна причина за хронични заболявания като хипертония, затлъстяване, диабет, инсулт, тромбоза на дълбоки вени, артрит и много други. Правете поне 30 минути упражнения на ден, за да сте здрави и красиви.

6. Преборете стреса

Стресът може да повлияе на тялото и ума ви и когато сте под силно умствено напрежение, можете да станете раздразнителни, тревожни, депресирани и да се разболеете. Симптомите на стрес са главоболие, безсъние, преяждане, неправилно хранене или дори употреба на упойващи вещества.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати