Диета с прясно мляко

Диета с прясно мляко

Млякото е здравословен продукт, богат на множество минерали, така необходими за човешкото тяло. В допълнение, то се използва за намаляване на теглото, въпреки че някои хора все още не вярват в неговата ефективност в това отношение. Възможно ли е да отслабнете с прясно мляко и как да го направите правилно?

Нека да разгледаме как млякото влияе на отслабването и как изобщо е възможно да го подпомага и да ви позволи да следвате здравословен режим на хранене без рестриктивни ограничения. Ако в човешкото тяло липсва калций, това води до забавяне на метаболизма.

Преработката и изтеглянето на мазнини се стопира, защото тялото се опитва да запази организма в здравословен баланс. В резултат на това се появява мастен слой на корема и бедрата, а също така е възможно да се оформят и висцерални мазнини.

Млякото е богат източник на калций. Бързо нормализира обменните процеси в организма и води до лесното изгаряне на мазнини.

Прясно мляко за отслабване

Приемете го така - в този случай вашият организъм разбира, че не е нужно да се презапасява и че не е застрашен от липсата на жизнено важни вещества. В допълнение, този продукт притъпява глада, дава сила. Млечните протеини и мазнини се усвояват бързо и лесно, не претоварват храносмилателната система.

Ето защо може да отслабнете с прясно мляко, но също така трябва да водите активен начин на живот. В комбинация, както добре е известно на всички, хранителен режим и добър двигателен режим, дават наистина оптимални резултати.

Диети с прясно мляко

Има няколко разновидности на млечните диети, но всички имат няколко общи принципа. Първо, важно е да пиете прясно мляко. На второ място, в никакъв случай не трябва да консумирате този продукт в суров вариант (изберете варено или пастьоризирано такова). Трето, трябва да пиете голямо количество обикновена чиста вода. Сега нека се запознаем с конкретни примери за диети с мляко.

Монодиета

Отслабване с прясно мляко

На първия ден трябва да пиете по 1 чаша мляко на всеки 2 часа. Във втория - чаша на всеки половин час. В 3 и 4 - чаша на всеки час. Диетата може да бъде удължена за още няколко дни. Други храни не трябва да се консумират.

Зеленчукова диета

Освен мляко в минимални количества могат да се консумират и растителни храни (зърнени храни, зеленчуци, плодове, сокове и др.). Трябва да се уверите, че на едно хранене не изяждате повече от 200 г. от допълнителните храни. Общо 3-4 хранения на ден са допустими. Такава диета е много по-лесна от първата, тя е подходяща за неподготвени хора, които трудно могат веднага да се откажат от всякаква храна.

Плодова диета

Диета с прясно мляко и плодове

Същността е същата като предишната версия, тоест важно е грамажът на всяко хранене да е не повече от 200 г. Основният продукт е млякото, но освен него можете да ядете и плодове, извара и кисело мляко.

Изберете опцията, която е най-удобна за вас. Също така съобразете се със сезона. Например, плодова диета е чудесна за лятото и есента.

Млечната диета ще помогне да се излекува тялото като цяло и по-специално да се намали теглото. Тя обаче е противопоказна при хора с непоносимост към лактоза, както и при редица здравословни проблеми, свързани с нея.

Ако не сте сигурни, по-добре е първо да се консултирате с лекар и едва след това да преминете към млечната диета в която и да е от нейните разновидности.

Виж повече

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати