Лесна йога за стягане на ръцете

Лесна йога за стягане на ръцете

Искате ли красиви и стегнати ръце без фитнес? Лесно е! Не е нужно да се натоварвате с изтощителни тренировки в залата. Практикуването на йога има много ползи за психическото и физическото ви благоденствие. Специалните йога упражнения ще ви помогнат да стегнете ръцете си, да ги направите красиви и женствени.

Предлагаме ви набор от три йога упражнения за стягане на ръцете.

Планк

Планк е наистина универсално и функционално упражнение, което укрепва цялото тяло. Планкът с акцент върху китките перфектно укрепва не само корема и другите мускули на сърцевината, но и ръцете. Застанете на четири крака, трябва да поставите ръцете си на постелката на ширината на раменете, а краката - на ширината на таза.

Изправете краката си и изпънете тялото от врата до петите. Коремът е изтеглен, китките опират до постелката точно под раменете. Гръбначният стълб е удължен в двете посоки - с петите назад и към пода, с главата напред. Уверете се, че главата не пада или не се повдига, погледът трябва да бъде насочен ясно напред. Това е страхотно упражнение за стягане на ръцете.

Адхо Мукха Шванасана (позиция Гледащо надолу куче)

Йога упражнение за стегнати ръце

Като начало застанете в позиция Куче надолу: застанете в началото на постелката (краката са на ширина на бедрата, успоредни един на друг, пръстите на краката трябва да гледат напред. Наведете тялото си, така че да отпуснете изправените си ръце на постелката (дланите на ширината на раменете или малко по-широки).

Опитайте се да направите няколко крачки назад, като се опитвате да се отлепяте краката от постелката. Старайте се също така гърбът да остане прав! Застанете стабилно и повдигнете единия крак нагоре, сякаш се разтягате за надлъжно разделяне. Задръжте тази позиция за около 5 вдишвания и сменете крака си.

Урдхва Мукха Шванасана (позиция Гледащо нагоре куче)

Застанете на четири крака, ръцете поставете на пода около ширината на постелката и преместете тялото си леко напред. Целта е основният акцент да бъде върху ръцете ви. Тазът е спуснат надолу (опитайте се да притиснете бедрата към пода), дланите са точно под раменете, които държите отпуснати. Гърдите са отворени и се простират напред и леко нагоре. Брадичката също е издърпана нагоре и леко напред (не накланяйте главата назад). Това е много лесна йога за ръце, която ще ги направи красиви и стегнати.

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати