5 забранени храни при бавен метаболизъм

червеното месо е забранено при бавен метаболизъм

За да поддържате форма или да достигнете мечтаната фигура, не е достатъчно да спортувате и да ядете здравословни храни. Също така трябва да знаете кои храни да избягвате. Ето 5 забранени храни при бавен метаболизъм:

Преработените храни

Рафинираните въглехидрати, като тези в бял хляб, тестени изделия или бисквити, трябва да се избягват, доколкото е възможно. В повечето случаи те също имат високо съдържание на захар, дори ако не говорим за сладкиши, а за обикновен хляб. Опитайте по-добре хляб с трици или пълнозърнесто брашно. Кренвиршите и купените сокове също са с огромно добавяне на захар и различни други консерванти.

Червено месо

Хората, които ядат червено месо повече от веднъж седмично, са изложени на по-голям риск от сърдечни проблеми. Независимо дали говорим за свинско, говеждо или агнешко, изглежда, че съдържа L-карнитин, вещество, свързано със запушването на артериите. Освен това е по-трудно смилаемо и това може да доведе до проблеми с теглото, ако имате бавен метаболизъм.

Солта

Драстичното намаляване на консумацията на сол е много важно, когато искате да отслабнете и сте с бавен метаболизъм. Не става въпрос само за солта, която обикновено добавяме към храната, но и за количеството, което много храни вече съдържат - доста повече, отколкото бихме очаквали. Отначало ще изглежда, че храната няма вкус, но с времето ще се научите да оценявате естествения вкус на продуктите и другите подправки.

солта е вредна при бавен метаболизъм

Жълтъци

Повечето експерти казват, че яйцата съдържат много холестерол, а именно 186 mg на едно яйце. Много лекари, диетолози и фитнес треньори ще ви кажат да намалите по-специално консумацията на жълтъци, ако сте с бавен метаболизъм. Вместо това заложете на яйчен белтък, който има изключително малко калории, няма влияние върху мазнините в кръвта и е много засищащ.

Обезмаслени млечни продукти

Млечните продукти са трудно смилаеми и обикновено съдържат много мазнини. Някои хора имат непоносимост към лактоза, временна или постоянна, така че трябва да правите тестове за толерантност към храната. Дори ако изберете леки варианти, това не означава, че фигурата ви е в безопасност. За да им придадат вкус, производителите добавят захар вместо отстранените мазнини, което е много по-вредно за организма от естествената млечна мазнина. 

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати