Фитнесът не върви с нередовно хранене

гирички

Потенето във фитнес залите си е сериозна работа и ако нямате стабилна база, върху която да стъпите при вдигането на гири, рискувате не само да не достигнете до желаните резултати, но и да навредите сериозно на здравето си.

С други думи съчетанието между фитнес и нередовно хранене е противопоказно и дори вредно.

Фитнесът не върви с нередовно хранене

Много от жените, които са се захванали с фитнес в желанието си за по-стройна фигура често решават да редуцират менюто си драстично в желанието си скорошни по-добри резултати.

Това се среща и при по-пълните мъже. Много често те сами, на своя глава си изработват хранителен режим, който е всичко друго, но не и правилен, с имайки предвид и потенето в залата.

Когато човек не яде организмът се стреми да натрупа запаси от малкото количество храна, което му се дава.

Тялото ни има способността да запомня и когато свикне с по-малко храна, то задейства механизми за защита, защото знае, че го очаква гладуване.

хранене

Оптималният вариант за занимаващите се с фитнес (а и с други спортове), които искат да отслабнат, е да се хранят често, по няколко пъти на ден (около 5), но с малки количества. Обикнатото меню на почти всеки фитнес маниак е месо, съчетано със зеленчуци.

Успехът от усилието във фитнес залата ще е най-голям, ако се ограничите от определени продукти. Не са препоръчителни храни богати на сол (натрий).

Забравете също така за газираните напитки – те са пълни с консерванти, а плаките, които създават в стомашния тракт, са повече от вредни.

Забранени в ежедневното меню на спортуващия са също така сладките неща и мазните тестени изделия. Баничката с боза за закуска е табу. Всички тези храни водят до задържане на вода в организма.

Наблягайте на печени, варени меса, съчетани със салата от свежи зеленчуци. През цялото време пийте вода, дори и тогава, когато не сте жадни.

Рейтинг

5 0
4 3
3 1
2 2
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати