ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Здравословно Хранене»Нова мода: салата в буркан за офис обяд

Нова мода: салата в буркан за офис обяд

Нова мода: салата в буркан за офис обяд

Салатата за здравословен обяд не е нищо ново. Но носенето на зарзават в офиса ще ви гарантира, че ще се храните здравословно дори и на работа. Освен това ще сте сигурни, че имате нещо захапване подръка и не се налага да обяда си в ресторант или да се редите на опашки в местата за бързо хранене. Друг плюс на салатата в буркан е, че ще сложите вътре точно онези съставки, които най-много обичате. А и ще спестите пари от това, че си носите домашна храна в офиса.

Ето няколко идеи за салата в буркан за обяд в офиса! Изберете по продукт от всеки ред и създайте своето превъзходно кулинарно творение. Или подредете слоевете с различни храни според своите предпочитания.

Слой 1: Зеленолистни зеленчуци: маруля, спанак, зеле

Слой 2: Хрупкави съставки: резенчета краставица, домат, червен лук, моркови, целина, чушки

Слой 3: Засищащи съставки: задушени броколи, гъби, тиквички, варен фасул, леща, грах, царевица

Слой 4: Деликатни съставки: варени яйца, сирена

Слой 5: Запълващи съставки: варен ориз, тестени изделия, киноа, кускус

Слой 6: Топъри: ядки, семена и дресинг.

Салатата в буркан е пъстра и зареждаща с настроение. Пригответе я непосредствено преди да тръгнете за работата, за да са продуктите възможно най-свежи.

Експериментирайте с любимите си храни и цветове, като не забравяйте да добавите обяда си протеини и фибри.

Салата със сирене
Снимка: Анабел

За да получите повече протеини, включете в салатата си варени или поширани яйца, кашкавал, сирена (камембер, бри, котидж сирене, ементал, кашкавал, бяло саламурено сирене и др).

За фибри наблегнете на салата айсберг, рукола, маруля, зеле, кейл.

Въглехидрати ще ви осигурят храни като нахут, боб, леща, които съдържат и протеини в същото време.

Не забравяйте да поръсите салатата си с любимите си семена и ядки като орехи, слънчогледово семе, филирани бадеми.

Салатата в буркан като обяд в офиса ще ви осигури много ползи. Тя ще ви засити и даде енергия до края на работния ден. Ще ви осигури нужното ежедневно количество от витамини, минерали и фибри.

Патладжан

Това е здравословен обяд, гарантиращ, че ще се радвате и на по-добър имунитет. Освен това с такава диетична салата ще поддържате теглото си под контрол.

Вижте още идеи за салата в буркан с нашите салати.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати