Ето какво да правите след консумацията на мазна храна

консумация на мазна храна

Много често се случва да се поддадем на прищевките на апетита и тогава преяждаме с вредни и мазни храни като бургери, пици, сладкиши и пържени картофи.

Но както всички знаем, тези храни са пълни с трансмазнини, които влияят върху нивата на холестерола и теглото ни.

Ако все пак в даден момент сте прекалили с консумацията на тези храни, има определени насоки, които може да следвате, за да сведете до минимум вредното им въздействие.

1. Пийте топла вода

Приемът на топла или хладка вода след консумацията на мазна храна активира храносмилателната система и помага за бързото разграждане на храната.

2. Детокс напитки

детокс напитки след мазна храна

Тези напитки помагат за изхвърляне на токсините, които се натрупват след консумацията на мазна храна. Освен това намалява телесните мазнини и подобрява инсулиновата резистентност.

3. Разходка

Научно доказан факт е, че разходката след хранене подпомага храносмилателния процес. Ако сте прекалили с вредната храна, направете си една лека 30-минутна разходка.

4. Приемайте повече пробиотици

Редовният прием на пробиотици балансира здравето на храносмилателната система и подобрява чревната микрофлора. След консумацията на тежка и мазна храна, изпийте 1 чаша айран.

5. Избягвайте студени напитки и сладолед

Студените напитки и храни, като сладолед, имат много неблагоприятен ефект върху черния дроб и стомаха. Както знаем, мазната храна е трудносмилаема, а в комбинация със сладолед и студени напитки ще затрудни още повече храносмилателната система.

Рейтинг

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати