ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Диети»Веган диета за загуба на тегло

Веган диета за загуба на тегло

Румяна СалалийскаРумяна Салалийска
Ветеран
38413551171
Веган диета за загуба на тегло
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
Качество без компромис:
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
29.00 лв.
Виж ››

Ако някога сте се интересували от движението на веганите, тогава може би знаете че освен месо, те също така не консумират млечни продукти и дори пчелен мед.

Това, което веганите консумират в основни линии, са плодове, зеленчуци, бобови растения, семена и растителни мазнини. Като вземем предвид всичко това, може би веган диетата е подходяща, ако искаме да свалим излишните килограми!

Какво трябва да знаете за веган диетата?

На първо място, хората, които спазват диета на растителна основа нямат проблеми с холестерола и кръвното налягане, освен това имат нисък индекс на телесна маса, а всичко това намалява риска от диабет тип 2 и някои видове рак.

Ако искате да отслабнете и да подобрите здравословното си състояние, е много важно да изберете правилните храни за диетата.

Списък с веган храни за отслабване

Плодове, които са богати на фибри

Тези плодове включват: ябълки, ягоди, праскови, портокали, круши, киви, лайм и всички дребни горски плодове.

Зеленчуци, които са богати на фибри

Зеленчуците, богати на фибри, са: спанак, брюкселско зеле, броколи, моркови, домати, червени чушки и картофи.

Пълнозърнест храни

Пълнозърнестите храни, част от тази диета, включват: кафяв ориз, киноа, овес, пълнозърнест хляб и пълнозърнеста паста.

Растителни протеини

Най-добрите растителни протеини може да си набавите от: соево мляко, тофу, рецепти със сайтан и темпе.

Растителни мазнини

Подходящите растителни мазнини за веган диета можете да си набавите от: зехтин, ядки, семена и авокадо.

Бобови растения

Черният боб е част от веган диетата

Тук може да избирате между гозби с нахут, вкусотийки с леща и черен боб.

Семена

Добре е да включите във веган диетата за отслабване семена като: чиа, ленено семе, конопено семе, тиквено семе, сусам и слънчоглед.

Подсладители

Най-подходящите подсладители за веган диета са: кокосова захар, кленов сироп, меласа и стевия.

Храни, които е желателно да избягвате по време на диетата

Веган десерти

Избягвайте готовите веган сладкиши, защото няма как да сте сигурни какво точно има в тях. По-добрият вариант е да си ги приготвите вкъщи.

Заместители на месо

Месото на растителна основа стана много популярно, но не всички варианти на този продукт са здравословни. Ето защо, ако решите да го включите в менюто, е добре да четете етикетите.

Готови веган закуски

Не забравяйте, че готовите веган закуски като гранола и хрупкав зеленчуков чипс са преработени. Затова преди да посегнете към тях, обърнете внимание на калориите и съдържанието на захар.

В заключение, добре балансираната веган диета трябва да включва голямо разнообразие от плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни, протеини и здравословни мазнини.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати