ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Тренировки»Как да се мотивираме да спортуваме

Как да се мотивираме да спортуваме

AdminAdmin
Дарт Вейдър
1k1499
Спорт
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
Качество без компромис:
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
29.00 лв.
Виж ››

За много хора мотивирането да правят упражнения като изберат съответно най-ефективните видове упражнения е от решаващо значение, тъй като колкото по-малко време отнема упражнението и колкото по-малко време човек си мисли, че упражненията не са ефективни, толкова по-вероятно е той да продължи да се упражнява и да достигне до своите цели за лично тегло и здраве.

Прогресивната издръжливост представлява разнообразни физически упражнения, чието последователно изпълнение подпомага хората да загубят значителна част от теглото си. Тя действа като постепенно се увеличава броят упражнения в серия, както и броят на изпълняваните повторения. Поради тази причина мускулните влакна не са неестествено подложени на промяна, а бавно и постепенно се разтягат.

Друг вид разнообразни упражнения, който се прилага са т.нар. кардио упражнения. Това име е дадено на всеки вид упражнения, който води до увеличаване на сърдечната честота до 60 - 85%. Примери за кардио упражнения са джогинг, скачане с въже, аеробни упражнения или пътека за бягане.

Упражнения

При комбиниране на прогресивната издръжливост с кардио упражнения, ще се заздравят мускулните групи и ще се увеличи цялостната издържливост на тялото. Според научно изследване, хора, които комбинират двата вида упражнения, губят 45% повече тегло в сравнение с хора, които изпълняват всеки от видовете упражнения самостоятелно.

Според много изследователи, най-добрият режим на упражняване е свързан с правене на упражнения от 40 минути до един час от три до пет пъти седмично.

Мотивацията да се правят упражнения е основният проблем, който се среща при повечето хора. Факт е, че хората се плашат от всички упражнения. Не е известно какъв процент от населението страда от проблеми с мотивацията да се упражнява, но учените считат, че около двадесет до четиридесет процента от хората казват, че „мразят” или се „страхуват” от упражнения. Една част от хората успяват да се ангажират с режим на упражнения за седмица или две, но мотивацията им постепенно намалява, което ги връща в изходно положение.

Според скорошно научно изследване, лица, които са пожелали да започнат програма с упражнения се подлагат и на кратка образователна програма, която им помага да понесат по най-добрия начин физическите упражнения. Тази програма е свързана с обучение от терапевт, който засилва мотивацията към упражняване, а също така и с поредица от сесии с хипнотизатор. Необходими са само 6 месеца, за да се забележи значителен напредък.

Фитнес

Всеки, който желае да се занимава с упражнения и не е достатъчно мотивиран за това, е възможно да потърси помощта на мотивационен терапевт, терапевт за контролиране на навиците или консултант, който се занимава с хипнотерапия. Тези видове терапевти предлагат специално обучение за подпомагане на хората да преодолеят безпокойствието, да развият мотивацията да се упражняват и да засилят създаването на добри навици.

Друг начин за създаване на мотивация за упражнения е самохипнозата, което е обикновена и евтина практика, която помага на хората да вземат под контрол собствените си способности и несъзнателно да бъдат мотивирани.

Хипнотерапията и самохипнозата са напълно безопасни начини за повишаване на мотивацията, които са доказани, че осигуряват успешно повишаване на мотивацията за упражнения. Хипнозата работи с помощта на хипнотичното спокойствие да предизвиква възможностите умът несъзнателно да окаже влияние върху промяна на поведението и формиране на навици.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

4.2
53
41
32
20
10
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати