Бягайте назад за по-бързо отслабване

Подготовка за бягане

По принцип бягането е спортът, който най-често е препоръчван от специалистите по спортна медицина, когато целта е сваляне на излишни килограми.

Бягането е полезно за целия организъм. Този вид тренировка може да активизират процесите на кръвообразуване, да активизира се дишането, да активизира изработването на въглероден диоксид от организма, което се оказва много благотворно за всички биохимични процеси в клетката.

По време на бягането се активизира дейността на хипофизата, изработваща ендорфини, а именно те са причина човек да се чувства щастлив и удовлетворен. Такъв ефект се наблюдава около 1 час след бягането със средно темпо.

Ако целта е да отслабнете, тогава трябва по-обстойно да се запознаете с някои правила, касаещи кардио тренировката.

Но бягането назад е много по-ефективен начин да свалите излишните килограми от традиционния джогинг. Тази мода в тичането е леко позабравена, но още през 1970 г. лекарите започнали да я препоръчват на контузени спортисти с цел по-бързо възстановяване.

Джогинг

Водещи физиотерапевти препоръчват този вид упражнения. Те са убедени, че той намалява стреса в ставите, коленете и гръб. Установено е, че хора, които практикували бягане назад, губят с 2.5% повече излишни килограми.

Можете да редувате бягането с ходене. Това прекъсване подобрява общата издръжливост при бягане, особено ако става въпрос за маратони.

Ходенето и бягането се обслужват от различни мускулни групи. Когато тези две действия се редуват, всяка мускулна група има време за възстановяване. Така човек има възможност да поддържа едно стабилно темпо през цялото време.

Без подобни паузи скоростта постепенно пада, тъй като мускулите се изтощават. Това може да бъде полезно и при отслабване, за постигане на по-добри резултати.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати