Гимнастика за премахване на целулита

Борба с целулита

За успешната борба с целулита може да се възползвате от упражнения, които малко или много ще ви помогнат да се отървете от "портокаловата" кожа.

С помощта на тренировки, укрепващи мускулите, може не само да се борите с целулита, но и да се предотврати неговото по-нататъшно развитие.

Действието на подобни упражнения се заключава в това, че по време на тяхното изпълнение се повишава разхода на енергия, в резултат на което се разграждат мазнини в проблемни зони.

Освен това тъканите укрепват отвътре, стават по-еластични. Редовните упражнения способстват за по-доброто им кръвоснабдяване, което осигурява своевременно отстраняване на шлаките.

Редовното изпълнение на следния комплекс с упражнения ще ви помогне да се избавите от целулита или в краен случай да преустановите неговото развитие.

1. Легнете по гръб, сгънете крака в колената, хванете ръце си зад тила. Бавно повдигайте горната част на корпуса, като напрягате при това мускулите на корема и ханша. Отпуснете раменете и тила. Пребройте, без да бързате, до 10 и се отпуснете надолу. Повторете повдигането 20 пъти.

2. Легнете настрани и протегнете долната ръка, сложете на нея главата си. За по-голяма устойчивост се подпрете с другата ръка на земята. Свийте краката в колената. Повдигнете бавно горния крак на 20 см от пода и след това го спуснете. Повторете 20 пъти. Обърнете се на другата страна и повторете повдигането с другия крак.

Упражнения против целулит

3. Легнете настрани, сложете глава на протегнатата ръка. Свободната ръка подпрете на пода. Сгънете краката в колената, горния крак повдигнете на 40-45 см от пода и отпуснете. Повторете упражнението 40 пъти, след което се обърнете на другата страна и изпълнете повдигането с другия крак.

4. Легнете по гръб, сложете ръцете зад тила, краката сгънете в колената. Левият глезен сложете върху дясното коляно и леко го повдигнете, напрегнете корем и седалище, бавно се приповдигайте. Леко завъртете при това корпуса към лявото коляно. Пребройте до 10 и бавно отпуснете тялото и крака. Изпълнете упражнението 25 пъти. След това сменете крака и приповдигайте корпуса, накланяйки се леко към десния крак.

5. Седнете на земята, отпуснете ръцете. Като се завъртате на дясното бедро (десният крак е протегнат напред), едновременно сгънете левия крак и го прехвърлете през десния така, че коляното да докосне пода. Сега изпънете левия крак и направете същото движение с десния. По време на упражнението не сгъвайте раменете и не откъсвайте ръцете от пода. Изпълнете по 10-12 пъти на всяка страна.

Виж повече

Рейтинг

5 3
4 3
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати