Упражнения против целулит

Упражнения против целулит
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство-15%
Качество без компромис:
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
28.00 лв.
23.80 лв.
Виж ››

Борбата с целулита е грижа № 1 на съвременните жени. И слабите, и по-пълничките дами не са подминати от този бич и се тормозят на портокаловата кожа. Целулитът загрозява тялото и влошава самочувствието, истинско проклятие е за нежния пол, а премахването му може да се окаже много сложна задача.

В последните години на пазара се появяха десетки кремове, според чиято реклама отърването от неприятния целулит е много лесно и е достатъчно само да се мажат засегнатите зони и проблемът ще изчезне. Истината е, че нещата не стоят точно така, а парите за подобен крем са хвърлени на вятъра.

Съществуват множество съвети за справяне с проблема. Лекарите препоръчват диети, масажи и спортуване, но истината е, че само трайното физическо натоварване има продължителен ефект.

След като с помощта на правилно хранене и спорт се отървете от подкожните мазнини, продължете редовно с упражненията, за да запазите ефекта.

Специалната тренировка е разработена конкретно за справяне с целулита и способства за извеждането на мазнините от организма, а пречи и за връщането им в рисковите зони.

1. Изправете се и протегнете ръцете напред. Направете 10 бавни и дълбоки вдишвания и прикляквания. Това упражнение стимулира кръвообращението.

2. Изправете се. Поставете единия крак назад с изправено коляно и свийте другия. Наведете се леко напред и поставете двете си ръце върху коляното. Задръжте гърба изправен 10-20 секунди. Повторете с другия крак. Упражнението се прави 10 пъти.

3. Легнете по гръб и поемете въздух. Изправете ръце над главата и издишайки, опънете напред горната част на тялото си. Опирайки се на петите, се наведете напред колкото можете. Задръжте това положение 10-20 секунди, а след това отново поемете въздух и легнете в изходно положение. Упражнението се повтаря 10 пъти.

4. Легнете по гръб на пода. Поставете левия крак върху дясното коляно. С двете си ръце вдигнете дясното си бедро нагоре и се опитайте да се задържите така в продължение на 20 секунди. Гърбът не трябва да се отделя от земята. Повторете упражнението по 4 пъти с всеки крак.

5. Обърнете се на лявата си страна и се опрете с ръка на пода. Горният крак се вдига нагоре, след това се пуска надолу без да докосва долния. Обърнете са на другата страна. Повторете упражнението 10 пъти с всеки крак.

6. Легнете на под по гръб, упражнението е подобно на познатия мост. Изпънете ръце, успоредно на тялото и повдигнете таза, като сте стегнали мускулите на корема. Краката са свити в коленете. Задръжте за няколко секунди и отпуснете. Повторете 15-20 пъти. Упражнението е подходящо за премахване на целулита в областта на бедрата, ханша и корема, а също и за стягане на корема.

7. Много лесно упражнение, което може да правите по всяко време. Легнете на пода, но този път по корем. Опрете се на ръцете си, които са свити в лактите и изпънати напред. Прилепете краката плътно един до друг и свийте към дупето в коленете. Ще усетите напрежение в бедрата. Упражнението е много лесно, може да го правите, докато четете книга или гледате любимото си предаване. Повторенията трябва да са 15-20.

8. Легнете по гръб на под в позиция за коремни преси. Ръцете да са зад главата. Стегнете коремните си мускули. Повдигнете и сгънете краката в колене, след това изпънете отново напред, в изходна позиция. Ще усетите напрежение в бедрата, ханша, корема. Това упражнение отново 15-20 и цели заличаване на целулита в тези области.

9. За да се опълчите на целулита по бедрата, легнете на пода по гръб. Изпънете хубаво краката. Сложете ръцете под главата. Трябва да вдигнете и двата си крака във въздуха, докато са изпънати. Опитайте да ги кръстосате на едната и на другата страна. С течение на времето ще успявате да задържите тази позиция все по-дълго. От това упражнение се правят повече повторения - 20-30, но може да започнете и с по-малко, ако сте начинаещи.

10. Застанете изправени с широко разтворени крака, пръстите да сочат навън. Изправете се хубаво, разперете ръце встрани. Ще правите клекове, при които между коленете и глезените трябва да се образува ъгъл 90 градуса. Правете клековете около минута, починете за около 1-2 минути и повторете още 2 пъти. Тук областта, в която се целите са бедрата.

Ако ви е по-лесно, може да правите и стандартни клекове. Това е едно от най-ефикасните упражнения не само срещу целулит, а като цяло за стягане на бедрата и дупето и поддържане на добра форма. Изпънете гръбнака, протегнете ръце напред и клекнете. Колкото по-ниско, толкова по-добре, но това е свързано с увеличаване трудността на упражнението и се постига с течение на времето.

11. Изключително лесно упражнение за борба с целулита е следното: застанете в изправена позиция. Приклекнете, събирайте краката един до друг, но не плътно. Бедрата и подбедриците трябва да образуват прав ъгъл. Останете така колкото можете. Повторете 10 пъти.

12. Легнете по гръб с изпънати крака. Свийте единия крак в коляното и после доближете към гърдите си колкото можете. Може да обгърнете крака с ръце. През това време другият крак е изпънат напред. Повторете 20 пъти на крак.

13. Прословутото упражнение каране на колело във въздуха също ще ви помогне да стегнете бедрата и да се отървете от целулита в тази и в областта на дупето и ханша. Легнете по гръб, свийте краката си в коленете и започнете да карате колело във въздуха. Повторете 20 пъти.

Рейтинг

5 1
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати