ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Тренировки»Упражнения против целулит

Упражнения против целулит

Упражнения против целулит
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна
Препоръчано за теб:
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна
20.00 лв.
Виж ››

Борбата с целулита е грижа № 1 на съвременните жени. И слабите, и по-пълничките дами не са подминати от този бич и се тормозят на портокаловата кожа. Целулитът загрозява тялото и влошава самочувствието, истинско проклятие е за нежния пол, а премахването му може да се окаже много сложна задача.

В последните години на пазара се появяха десетки кремове против целулит, според чиято реклама отърването от неприятния целулит е много лесно и е достатъчно само да се мажат засегнатите зони и проблемът ще изчезне. Истината е, че нещата не стоят точно така, а парите за подобен крем са хвърлени на вятъра.

Съществуват множество съвети за справяне с целулита. Лекарите препоръчват диети, масажи и спортуване, но истината е, че само трайното физическо натоварване има продължителен ефект.

След като с помощта на правилно хранене против целулит и спорт се отървете от подкожните мазнини, продължете редовно с антицелулитните упражнения, за да запазите ефекта.

Специалната тренировка е разработена конкретно за справяне с целулита и способства за извеждането на мазнините от организма, а пречи и за връщането им в рисковите зони. Ето няколко ефикасни упражнения против целулит:

1. Изправете се и протегнете ръцете напред. Направете 10 бавни и дълбоки вдишвания и прикляквания. Това упражнение стимулира кръвообращението.

2. Изправете се. Поставете единия крак назад с изправено коляно и свийте другия. Наведете се леко напред и поставете двете си ръце върху коляното. Задръжте гърба изправен 10-20 секунди. Повторете с другия крак. Упражнението срещу целулит се прави 10 пъти.

3. Легнете по гръб и поемете въздух. Изправете ръце над главата и издишайки, опънете напред горната част на тялото си. Опирайки се на петите, се наведете напред колкото можете. Задръжте това положение 10-20 секунди, а след това отново поемете въздух и легнете в изходно положение. Упражнението се повтаря 10 пъти.

4. Легнете по гръб на пода. Поставете левия крак върху дясното коляно. С двете си ръце вдигнете дясното си бедро нагоре и се опитайте да се задържите така в продължение на 20 секунди. Гърбът не трябва да се отделя от земята. Повторете упражнението по 4 пъти с всеки крак.

5. Обърнете се на лявата си страна и се опрете с ръка на пода. Горният крак се вдига нагоре, след това се пуска надолу без да докосва долния. Обърнете са на другата страна. Повторете упражнението 10 пъти с всеки крак.

6. Легнете на под по гръб, упражнението е подобно на познатия мост. Изпънете ръце, успоредно на тялото и повдигнете таза, като сте стегнали мускулите на корема. Краката са свити в коленете. Задръжте за няколко секунди и отпуснете. Повторете 15-20 пъти. Упражнението е подходящо за премахване на целулита в областта на бедрата, ханша и корема, а също и за стягане на корема.

7. Много лесно упражнение против целулит, което може да правите по всяко време. Легнете на пода, но този път по корем. Опрете се на ръцете си, които са свити в лактите и изпънати напред. Прилепете краката плътно един до друг и свийте към дупето в коленете. Ще усетите напрежение в бедрата. Упражнението е много лесно, може да го правите, докато четете книга или гледате любимото си предаване. Повторенията трябва да са 15-20.

8. Легнете по гръб на под в позиция за коремни преси. Ръцете да са зад главата. Стегнете коремните си мускули. Повдигнете и сгънете краката в колене, след това изпънете отново напред, в изходна позиция. Ще усетите напрежение в бедрата, ханша, корема. Това упражнение отново 15-20 и цели заличаване на целулита в тези области.

9. За да се опълчите на целулита по бедрата, легнете на пода по гръб. Изпънете хубаво краката. Сложете ръцете под главата. Трябва да вдигнете и двата си крака във въздуха, докато са изпънати. Опитайте да ги кръстосате на едната и на другата страна. С течение на времето ще успявате да задържите тази позиция все по-дълго. От това упражнение се правят повече повторения - 20-30, но може да започнете и с по-малко, ако сте начинаещи.

10. Застанете изправени с широко разтворени крака, пръстите да сочат навън. Изправете се хубаво, разперете ръце встрани. Ще правите клекове, при които между коленете и глезените трябва да се образува ъгъл 90 градуса. Правете клековете около минута, починете за около 1-2 минути и повторете още 2 пъти. Тук областта, в която се целите са бедрата.

Ако ви е по-лесно, може да правите и стандартни клекове. Това е едно от най-ефикасните упражнения не само срещу целулит, а като цяло за стягане на бедрата и дупето и поддържане на добра форма. Изпънете гръбнака, протегнете ръце напред и клекнете. Колкото по-ниско, толкова по-добре, но това е свързано с увеличаване трудността на упражнението и се постига с течение на времето.

11. Изключително лесно упражнение за борба с целулита е следното: застанете в изправена позиция. Приклекнете, събирайте краката един до друг, но не плътно. Бедрата и подбедриците трябва да образуват прав ъгъл. Останете така колкото можете. Повторете 10 пъти.

12. Легнете по гръб с изпънати крака. Свийте единия крак в коляното и после доближете към гърдите си колкото можете. Може да обгърнете крака с ръце. През това време другият крак е изпънат напред. Повторете 20 пъти на крак.

13. Прословутото упражнение каране на колело във въздуха също ще ви помогне да стегнете бедрата и да се отървете от целулита в тази и в областта на дупето и ханша. Легнете по гръб, свийте краката си в коленете и започнете да карате колело във въздуха. Повторете 20 пъти.

Вижте и други полезни упражнения за стягане и оформяне на тялото! Съчетайте ги с антицелулитни скрабове и ще получите превъзходен ефект.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

4
51
41
31
20
10
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати