Бързо сваляне на талията

Талия

С помощта на специални упражнения можете лесно да намалите обиколката на талията си. Имайте предвид, че всяко упражнение престава да бъде ефективно след около месец, тъй като тялото ви вече свиква с това натоварване.

За да продължите да се вталявате, трябва да увеличите натоварването. Започвайте тренировки не по-рано от 2 часа след хранене и не по-късно от 3 часа преди сън.

Всяка тренировка стартира с бягане на място. Това помага на тялото да се подготви за следващите упражнения, които ще го натоварят.

Бягайте не повече от пет минути на място – това е напълно достатъчно. Едно от най-полезните упражнения за сваляне на талията са наклоните наляво и надясно, напред и назад.

След като приключите с наклоните, развъртете китките си наляво и надясно, това ще подобри кръвообращението. Продължете с най-обикновени клякания.

Упражнения

Колкото по-ниско клякате, толкова по-голям ще е ефектът. Вдишването се прави при клякането, а когато се изправяте, издишвате.

При клякането гърбът трябва да а е напълно изправен. Това упражнение не само ще намали обиколката на талията ви, но ще стегне мускулите на дупето ви.

Клякайте петнадесет пъти, починете една-две минути, после направете още две серии по петнадесет клякания. Когато усетите, че вече не се изморявате, което става след около месец, клякайте с гирички в ръцете.

Друго полезно упражнение за намаляване на обиколката на талията са крачките напред. Застанете прави, ръцете са на кръста. Направете гигантска крачка с единия крак напред, а другата свийте максимално в коляното.

Издишайте и се върнете в изходно положение. Повторете упражнението с другия крак. Повторете упражнението по десет пъти за всеки крак.

След около месец трябва да сте стигнали до съвършенството да правите 4 серии по 10 пъти за всеки крак.

За талията е много полезно упражнение с пръчка, която трябва да е дълга над един метър. Поставете пръчката върху раменете си, като държите краищата ѝ с ръце.

Въртете се наляво и надясно, като краката са на широчината на раменете. Това е може би най-ефективното упражнение за тънка талия. Въртете се толкова, колкото можете да издържите.

Виж повече

Рейтинг

5 6
4 7
3 4
2 2
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (5)

Изпрати
Емил Филипов
Емил Филипов
03.08.2015 21:46
Хора, какви са тия тъпотии? Накланяне наляво, надясно, напред и назад... Кой нормален човек прави тия глупости? Пишете в гугъл: йога, стречинг, четете и правите... Наклони нялаво и надясно - ще се гръмна... Има един готин сайт bb-team.org.. Там има всичко за разстягането, което ви трябва да знаете - не тия глупости с тренировки с ТИЧАНЕ НА МЯСТО. Не мога повече - ще пометна бе хора. също добър сайт за упражнения и съвети - aktivenizdrav.com... Или един съвет от мен. Ако искате да топите килограми и то здравословно - яжте много плодове и зеленчуци (поне едно от яденетата ви през деня да е само плодове или само зеленчуци). Тичайте или ходете - не можете да ме убедите, че не можете да отделите 20 минути вечер на прохладното, когато между другото е най-приятно, за да отидене на една права отсечка и да направите 10-тина спринта.
1
0
Дебеланка
Дебеланка
29.11.2014 20:20
Поредната лъжа,козметика дръндрън.Мамят хората с разни хапове.
6
1
ннат
ннат
21.05.2014 23:38
Много воля и желание зза успех
4
1
Силвия
Силвия
30.08.2013 12:03
Ти пък с твоята козметика защо не идеш да се гръмнеш някъде?!
Иначе статията е супер - Браво от мен, упражненията са страхотни!
29
3
Val
Val
19.07.2013 18:09
Пробвайте козметиката от водорасли на марката ГУАМ ,наистина работи :)
1
18