Упражнения за стегнати ръце

Упражнения за стегнати ръце

Стегнатите ръце са важна част от красивата фигура. Обикновено започваме да обръщаме внимание на това едва когато топлите летни месеци наближат, но истината е, че всички части от тялото трябва да се поддържат редовно. Красивата осанка не е нещо, което ще получите даром, ето защо, ако желаете да изглеждате добре, заемете се с подходящи упражнения.

Специалистите разделят упражненията за ръце на три вида: общи /загряващи/, упражнения за бицепса и упражнения за трицепса. За тези от вас, на които терминологията е чужда, ще поясним, че бицепс е предният мускул на мишницата, а трицепс – задния. Ето и някои упражнения, които включват по няколко от всеки вид и които може лесно да изпълните вкъщи. Някои от упражненията се изпълняват с гирички. Тежестта им е по ваше усмотрение, но все пак не бива да надхвърля 1 кг.

Загряващи упражнения:

1. Заемете изправен стоеж, разтворете краката и приберете ръцете до тялото. Вдигнете ръцете нагоре и вдишвайте. После ги спуснете надолу и издишайте. Повторете упражнението 15 пъти.

Упражнения за стегнати ръце

2. Заемете изправен стоеж и вдигнете ръцете встрани. Започнете да описвате кръгове с ръцете си. Най-напред само с китката, после с подмишницата, а накрая с цялата ръка. Повторете 10 пъти.

3. От разкрачен стоеж свийте ръцете в лактите и ги притиснете към гърдите. Протягайте последователно ръцете си напред с лек подскок, имитирайки движенията на боксьор. Повторете по 10 пъти за всяка от ръцете.

4. От разкрачен стоеж сгъвайте и разгъвайте последователно всяка от ръцете. Упражнението се изпълнява с гирички. Повторете по 30 пъти за всяка ръка.

5. Седнете върху стол и поставете бедрата така, че да са успоредни на пода. Не свивайте коленете. Вземете по една гиричка във всяка ръка и поставете ръцете на бедрата. Последователно сгъвайте и разгъвайте ръцете. Изпълнявайте упражнението бавно, за да усетите натоварването. Колко повторения ще направите, зависи от вашата лична преценка. Усетите ли претоварване, починете и след малко повторете серията отново.

6. Това упражнение също се изпълнява с гирички. От изправен стоеж, вдигнете ръце над главата. Сгъвайте и разгъвайте ръцете, като се стараете да ги вдигнете възможно по-високо. Повторете 10 пъти за всяка ръка.

Виж повече

Рейтинг

5 2
4 0
3 2
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати