Изгаряне на мазнините в домашни условия

Отслабване

Не би ли било хубаво, ако можете да ядете каквото си искате и все още да влизате в тесните си дънки? Макар че е малко вероятно, но не е невъзможно, да се ускори метаболизмът ви - този малък двигател в тялото ви, така че да гори калории. С напредване на възрастта, вашият метаболизъм се забавя, най-вече, защото губите около половин килограм мускули всяка година.

Това се превръща в изгарянето на около 400 по-малко калории всеки ден, което може да означава получаване на половин килограм на седмица. Но има много неща, които можете да направите, за да изгаряте мазнини.

Зелен чай

Зелен чай

Зеленият чай не е известен само със своите ползи за борба с рака. Той може да помогне за ускоряване на метаболизма ви. Хората, които са приемали екстракт от зелен чай три пъти на ден, показват метаболитен прираст с около 4%, според проучване. Можете да изгорите допълнително 60 калории на ден, което се равнява на около шест килограма на година. Tова може да се дължи на факта, че зеленият чай съдържа катехини, които увеличават нивата на ускоряване на метаболизма и мозъчния химикал норепинефрин.

Правете мускули

Мускулната маса е най-добрият начин да горите калории бързо. Килограм мускули изгаря до девет пъти повече калории от половин килограм мазнини. Мускулната маса увеличава вашия метаболизъм в покой, което е броят на калориите, които изгаряте, докато седите на задника си. Нещо повече, тя дава допълнителен тласък на вашия метаболизъм, след упражнения.

Яжте храни, богати на желязо

Ако не разполагате с достатъчно от този минерал, тялото ви не може да получи достатъчно кислород до клетките, което забавя метаболизма ви. Повечето мултивитамини съдържат около 18 мг желязо, можете да го получите от яденето на 4 порции дневно на храни, богати на желязо, като крехко червено месо, пиле, зърнени и соеви ядки.

Пийте вода

Ново немско проучване установи, че когато пиете 3 литра вода (около девет чаши) в рамките на определен период от време, скоростта на метаболизма се покачва с около 30%. С използването на тези резултати, те изчисляват, че с увеличаване на приема на вода, човек ще изгори допълнителни 400 калории на година, което води до около пет-килограмова загуба на тегло.

Млечени продукти

Избягвайте употребата на алкохол

Искате ли да запазите любимите си ястия в менюто? Мийте ръцете си с вода, а не с вино. Алкохолът забавя вашия метаболизъм чрез потискане на централната нервна система. Британско изследване установи, че когато алкохолът е добавен към храна с високо съдържание на мазнини или високо калорични храни, по-малко от мазнините в храната се разграждат и повече се съхраняват като телесна мазнина.

Хапвайте повече млечни продукти

Жените, които ядат нискомаслени млечни продукти, като обезмаслено кисело мляко и нискомаслено сирене по 4 пъти на ден, губят 70% повече мазнини заради нискомаслената млечна диета, според проучване. Калцият служи като ключ, който казва на тялото да изгаря излишните мазнини.

Рейтинг

4.6
Общо 5 гласували
5 3
4 2
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (2)

Asya
Asya
01.02.2015 00:57
zeleniya chay mi povishava apetite,vsichko ostanalo pravya piya po 2-3 litra voda i polza nikakva,ne kazvayte dieti a kajete kak da se borim s apetite,az mislya che tova e po vajno
2
0
Цвета Богомилова.
Цвета Богомилова.
22.04.2014 14:20
Всички съвети са много точно казани.
2
1