ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Тренировки»Упражнения за стягане на талията

Упражнения за стягане на талията

Упражнения за талия
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна
Препоръчано за теб:
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна
20.00 лв.
Виж ››

Учени, които изследват сексуалната привлекателност, установяват, че най-привлекателна от женското тяло е именно талията. Установено е още, че не идеалните мерки (90-60-90) се харесват на мъжете, а важното за тях по скоро е дамата да бъде с пропорционални размери.

Следващите няколко упражнения ще ви помогнат да се отървете от тлъстинките от талията. Имайте предвид обаче, че без правилно хранене нещата няма как да се получат.

1. Легнете на пода и сложете ръцете си до тялото, а краката сгънете в коленете. След това започнете да вдигате горната част на тялото си към коленете и докосвайте с едната ръка срещуположното коляно, след което се върнете в изходна позиция.

Здравословно хранене

При следващото повдигане докоснете коляното на другия крак със срещуположната му ръка. Целта на упражнението е лопатките да се отделят от пода. Направете по 12 повторения в две серии.

2. За следващото упражнение отново трябва да легнете по гръб на пода и да сгънете десния крак в коляното. Следващата стъпка е да сложите левия крак върху десния. Дясната ръка трябва да бъде изпъната встрани с дланта нагоре, а лявата ръка да бъде под главата, сгъната в лакътя.

Започнете да правите коремни преси, като целта е лакътят на лявата ръка да се насочва към дясното коляно. В началото ще ви се струва невъзможно, но ако сте упорити с течения на времето ще става все по-лесно за изпълнение.

Талия

3. Това упражнение може да се изпълнява и по малко по-различен начин. Легнете и свийте коленете, а ръцете си сложете зад главата като ги сгънете в лактите.

Започнете с краката да имитирате каране на колело, а горната част на тялото повдигайте нагоре и настрани, като отново се опитвате да докосвате дясно коляно с лява ръка и ляво коляно с дясна ръка. Ръцете не бива да се разместват – да бъдат зад главата сгънати в лактите.

Имайте предвид, че при това упражнение, както и при горното, е възможно да натоварите врата. Целта на упражнението е повдигането на торса към коленете, а не на врата. Бъдете внимателни и се съсредоточете да го изпълните правилно, за да има смисъл.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 2
4 3
3 3
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати