Как да отслабнем в ръцете?

Как да отслабнем в ръцете?

Отслабването само е една област е доста трудоемка задача. Ако имате излишни килограми навсякъде, отслабването трябва да започне постепенно. Ако ли обаче проблемът е само в ръцете – те са подпухнали и отпуснати, то може да се възползвате от нашите съвети и да им върнете перфектния вид.

Първото, което трябва да предприемете за отслабване в ръцете, е подходящата за това седемдневна диета с ориз.

Меню

Ден първи

Закуска: Зелен чай без захар, малка порция ориз, една червена ябълка;

Обяд: Салата от зеленчуци по избор, ориз с лъжица зехтин, зеленчуков бульон;

Вечеря: Ориз с моркови, зеленчуков бульон, сок без захар;

Ден втори

Закуска: Портокали, ориз с портокалови кори, зеленчуци по избор;

Обяд: Ориз, зеленчуков бульон, портокалов сок;

Вечеря: Малка порция ориз, чаша доматен сок, зеленчуков бульон;

Ден трети

Как да отслабнем в ръцете?

Закуска: Ориз с канела, една чаша сок, половин лимон;

Обяд: Салата от краставици, ориз с пържени гъби, зеленчуков бульон;

Ден Четвърти

Закуска: Плодова салата с лъжица от зърнени култури, ориз с нискомаслено мляко;

Обяд: Салата от репички, ориз с варени моркови, портокалов сок;

Вечеря: Ориз с магданоз и копър, зеленчуков бульон, чаша сок;

Ден пети

Закуска: Ориз, няколко малки чаши сок, пресни домати;

Обяд: Зеленчуков бульон, ориз с билки и зеленчуци, грейпфрутов сок;

Вечеря: Ориз с ядки (орехи), зеленчуков бульон, половин чаша овесени трици;

Ден шести

Закуска: Круша, чаша минерална вода (негазирана), ориз с ядки (четири броя), смокини (два броя), фурми (два броя);

Обяд: Салата с мента, ориз с чушки и сладко с краставица, зеленчуков бульон;

Вечеря: Ориз със зехтин и лимонов сок, зеленчуков бульон, сок по желание, без захар;

Как да отслабнем в ръцете?

Ден седми

Закуска: Кисело мляко, ориз с круши и ябълки, сок без захар;

Обяд: Ориз с боб и домати, зеленчуков бульон, портокалов сок;

Вечеря: Ориз с тиквички и босилек, сок от моркови, зеленчуков бульон.

Освен диетата, втората стъпка към свалянето в областта на ръцете е спорта. Гиричките са едно от най-добрите решения за това. Те трябва да са по 2 килограма максимум. Добре е да се правят упражнения за всички засегнати области: трицепс, бицепс, гърди и гръб. Те се правят по две серии с по 10 повторения. За оптимално отслабване и тонизиране се повтарят по 3 пъти седмично.

Упражнения:

Усукване на торса – Заставате на колене, с ръце опънати до тялото (с гиричка във всяка ръка). Ръцете се вдигат настрани, към раменете, дланите са нагоре, лактите леко отпуснати. Торса се завърта на ляво и назад. След това се връща в изходна позиция и се завърта на дясно. Правят се 2 серии с по 10 повторения.

Боен пилот – Заставате с разтворени крака, леко сгънати колене и с по една гиричка във всяка ръка. Ръцете трябва да са до тялото. От тази позиция ръцете се вдигат настрани, талията се извива на дясно, а торса - на ляво. Погледнете към лявата ръка, след което се върнете към центъра. Обърнете се на другата страна; сменете посоката. Правят се 2 серии по 10 повторения.

Баланс на бицепса – Заставате седнали, със сгънати колене и по една гиричка във всяка ръка. Торса се повдига на 45 градуса и краката се вдигат. Ръцете трябва да са пред гръдния кош, сгънати в лактите. Задръжте в тази позиция, като стягате коремните мускули. Свалете ръцете към коленете и ги сгънете обратно.

Рейтинг

5 0
4 2
3 4
2 1
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати