Диета Спарк

Диета

Диетата Спарк има за цел да нормализира телесното тегло, но и да подобри общото здравословно състояние на човека.

Тя помага на хората да отслабнат, като съдържа в плана си прием на нискокалорични храни, както и такива, регулиращи метаболизма. Към това се включват и редовните фитнес упражнения, за да бъде изпълнена диетата максимално.

Тази 28 дневна програма за отслабване е помогнала на много хора. Тя е описана в книгата Solution The Spark, която призовава към консумация на храни с общо дневно калорийно съдържание, което е не по-високо от 1500 ккал.

Това означава, че всеки ден храната трябва да съдържа от 45 до 65% въглехидрати, 20 до 35 % мазнини и 16 до 35 % протеини.

Вероятността за намаляване на телесното тегло е толкова по-обещаваща, колкото по-стриктно се спазва диетата. Не трябва да се превишава приемът на калории (повече от 1500 на ден) и трябва да се спортува редовно.

Физическата активност е много важна за постигане на дългосрочно отслабване с диетата Спарк. Установено е от проучване, проведено през 2009 година, че тези от участниците, които спазват хранителния режим, без да спортуват, не успяват да запазят теглото си дълго време.

Яйца на очи

Според други проучвания тази диета има и положителен ефект върху сърдечно-съдовата система. Това е така, защото тя се основава и на приема на много плодове и зеленчуци, които са богати на фибри. Благодарение на тях се поддържа здравето на сърцето и кръвоносните съдове.

Диетата включва три основни хранения и две леки закуски всеки ден.

Закуската може да включва препечени филийки, гарнирани с яйца на очи, бекон и нискомаслено сирене; половин портокал и 1 чаша обезмаслено мляко.

Преди обяд се препоръчва нискомаслени плодово мляко или пудинг, като обядът е вече по-стабилен.

Той включва сандвич, приготвен с не много солен колбас, малко обезмаслено сирене. Може да се добави и домат, маруля, а десертът може да се състои от грозде например.

Следобедната закуска позволява 1 филийка пълнозърнест хляб с фъстъчено масло. А вечерята - пилешки гърди на скара, но без кожата. Може да похапвате обезмаслено мляко, зелен фасул, печени сладки картофи и за десерт - плод.

Виж повече

Рейтинг

4.3
Общо 4 гласували
5 2
4 1
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари (1)

nazi
nazi
04.03.2016 23:23
да за мъжете съм съгласна(1500kkл),но за нас жените ни е необходимо(1200kkл)
0
0