Здравословно отслабване през зимата

Ядене на Джинджифил

През студените месеци повечето хора качват килограми. Периодът не е особено приятен и усилията за влизане във форма често остават на заден план. Въпреки това, има няколко прости метода, с които лесно може да свалите нежеланите килограми дори през тези студените дни. Нужно е само да следвате следните правила:

Забравете за диетите. Гладът и ограниченията са най-лошият вариант през зимата. Ако лишите организма си от необходимите за нормалното му функциониране вещества, той ще започне да складира резерви. И дори да успеете да свалите някой и друг килограм, то накрая ще се върне под формата на йо-йо ефект.

Грижете се за здравето си. Не залагайте на продукти с недоказани свойства. Няма вълшебно хапче, което да ви втали, докато похапвате сладкиши, пици и всякакви вредни храни и алкохол. Повечето препарати за отслабване имат силно изразено диуретично действие. В първите дни то води до свалянето на 2-3 кг. Това обаче са основно течности, заедно с които тялото губи и много полезни микроелементи и вещества.

Увеличете приема на вода. Поемането на достатъчно количество вода ускорява процесите на храносмилане. Водата позволява пълноценното усвояване на полезните вещества от организма. Храната трябва да е малко и на често. Яжте до 5 пъти на ден. Порциите трябва да са малки, но засищащи.

Това помага на храносмилателния тракт да се активизира и да осигури всички необходими за смилането на храната ензими. Добре е да ограничите похапването на сладки и тестени изделия, както и пиенето на сокове, газирани напитки и алкохол. За да ускорите обмяната на веществата, изпивайте по чаша топла вода половин час преди всяко хранене.

Вода

Движете се. Използвайте всяка възможност да се движите. Вместо да палите колата, отидете пеша до близкия магазин. След вечеря, вместо да се излегнете пред телевизора, сгънете прането. И не забравяйте колко вредно е да се храните пред телевизора и компютъра.

Похапвайте продукти, които се борят с мазнините. Ако искате да се отървете от няколко килограми, то просто включете в менюто си храни, които доказано топят мазнините. Това са най-вече канелата, зелето, грейпфрутът, джинджифилът, киселото мляко и зеленият чай.

Виж повече

Рейтинг

4.3
Общо 3 гласували
5 2
4 0
3 1
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари