ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Тренировки»Шест упражнения за красиви ръце

Шест упражнения за красиви ръце

Антония Р.Антония Р.
Джедай
3k73128
Упражнения за ръце
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна
Препоръчано за теб:
Спортен колан за отслабване с ефект на сауна
20.00 лв.
Виж ››

Стегнатите ръце са също толкова важни за оформеното тяло, колкото са бедрата и коремът. За да ги вкарате във форма, освен лицеви опори вкъщи може да правите и други 6 упражнения.

1. Въртене на ръце – изправете се и разтворете краката си на ширината на раменете, а ръцете ви трябва да са разположени отстрани на тялото. Вдигнете ги във въздуха и започнете да ги въртите в кръгови движения. Направете една серия от 20 завъртания, след това починете за около 15 секунди и отново повторете;

2. Ножици – разтворете широко краката си и поставете ръцете пред себе си, след което започнете да ги събирате във формата на буквата Х. Повторете това движение 20 пъти, починете за 10-15 секунди и след това отново го повторете;

3. Топка – при това упражнение разтворете краката на нивото на раменете, а ръцете си поставете от двете страни на тялото. Вдигнете ръцете във въздуха и започнете да ги въртете по часовниковата стрелка, като повдигате леко областта от лакътя до дланта. Направете упражнението 2 пъти с малка почивка между сериите от 15 секунди;

4. Флекс – при това упражнение краката ви трябва да са разкрачени на нивото на раменете. Опънете ръцете пред себе си, след което ги свийте до лакътя и опънете в двете противоположни посоки. Направете упражнение 20 пъти и след почивка от 15 секунди повторете;

Упражнения с гирички

5. Събиране на ръцете си – поставете ръцете до тила, като опрете дланите една в друга. Сгънете ръцете до лакътя и след това започнете да ги подвигате. Упражнението се прави в 2 серии по 20 пъти с почивка от 15 секунди;

6. Дърпане - леко приклекнете и поставете ръцете до тялото си. След това ги вдигнете над главата си и започнете да ги опъвате и свивате до нивото на лакътя. Направете 20 повторения, след това починете за 20 секунди и отново направете упражнението с 10 повторения.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest

Рейтинг

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати